Quote from Funbeat user on 16 August 2011, 10:41Ja Krister, Grangärde Kyrklopp är ren och skär äkta terräng. Så tråkigt att det har gått i graven. Kristinas foto tror jag kommer från Tjurruset. Till skillnad mot lopp som Grangärde Kyrklopp är Tjurruset mer fabricerad terräng. Enligt min ringa mening :-
Ja Krister, Grangärde Kyrklopp är ren och skär äkta terräng. Så tråkigt att det har gått i graven. Kristinas foto tror jag kommer från Tjurruset. Till skillnad mot lopp som Grangärde Kyrklopp är Tjurruset mer fabricerad terräng. Enligt min ringa mening :-
Quote from Funbeat user on 16 August 2011, 10:48Håller med Eva - det är väldigt konstruerat. Men attans så kul. 🙂
Håller med Eva - det är väldigt konstruerat. Men attans så kul. 🙂
Quote from Funbeat user on 16 August 2011, 10:58Apropå kyrklopp: "steeplechase" var från början just terränglöpning till ett kyrktorn.
Apropå kyrklopp: "steeplechase" var från början just terränglöpning till ett kyrktorn.
Quote from Elias Engqvist on 16 August 2011, 15:17Äsch -fel...
Äsch -fel...
Quote from Funbeat user on 16 August 2011, 20:44I lördags sprang jag den finaste terrängbana hittills i min lörarkarriär.:-) Axa Fjällmarathon erbjöd vacker utsikt och en mycket tuff tekniskterräng.
Ska sägas att några km gick på grusväg.
I lördags sprang jag den finaste terrängbana hittills i min lörarkarriär.:-) Axa Fjällmarathon erbjöd vacker utsikt och en mycket tuff tekniskterräng.
Ska sägas att några km gick på grusväg.
Quote from Funbeat user on 13 September 2011, 10:48Allt som anlagts och underhålls av MÄNNISKOR är inte terräng, dit kvalar alltså vägar elljuspår osv, om dom nu inte är asgamla och förfallna.
Det som anlagts av DJUR räknas alltså som terräng, däremot kan dom ofta va lite lata och undvika de allra jävliga
Allt som anlagts och underhålls av MÄNNISKOR är inte terräng, dit kvalar alltså vägar elljuspår osv, om dom nu inte är asgamla och förfallna.
Det som anlagts av DJUR räknas alltså som terräng, däremot kan dom ofta va lite lata och undvika de allra jävliga