Quote from Urban Nilsson on 9 August 2007, 15:30Ha ha ha!
Löparens 3 dygder: Envishet, tålamod, dåligt minne.
Ha ha ha!
Löparens 3 dygder: Envishet, tålamod, dåligt minne.
Quote from Funbeat user on 9 August 2007, 16:55Gärna inbyggd kylning också. Hade ett rätt hemskt lunchpass idag, de som varit ute före mig varnade mig och en berättade om när hon varit nere vid medelhavet och sprang om mornarna, skönt, men _somlig_ ger sig ut fyra på eftermiddagen; då undrar man vad d
Gärna inbyggd kylning också. Hade ett rätt hemskt lunchpass idag, de som varit ute före mig varnade mig och en berättade om när hon varit nere vid medelhavet och sprang om mornarna, skönt, men _somlig_ ger sig ut fyra på eftermiddagen; då undrar man vad d
Quote from Catharina Brattlin on 9 August 2007, 17:12Meeen, hallå...ingen som vill/kan svara på min fundering lite högre upp...? 🙁
Meeen, hallå...ingen som vill/kan svara på min fundering lite högre upp...? 🙁
Quote from Funbeat user on 9 August 2007, 17:20Var hittar man en 400-metersbacke?
Själv har jag givetvis absolut inte ngt svar, eftersom intervaller är ngt jag fumlar med själv.
Var hittar man en 400-metersbacke?
Själv har jag givetvis absolut inte ngt svar, eftersom intervaller är ngt jag fumlar med själv.
Quote from Funbeat user on 9 August 2007, 17:22I mina mardrömmar är "startbacken" vid Hellasgården exakt 400m. Kan det vara så? 🙂
I mina mardrömmar är "startbacken" vid Hellasgården exakt 400m. Kan det vara så? 🙂
Quote from Galderma Fritidsförening on 9 August 2007, 17:24har en backe där jag bor som är 900 meter lång!! fast den är inte så jättebrant i och för sig 🙂 hihi
men den är rätt seg att springa uppför när man redan sprungit några km innan. (backen är sista delen av sträckan)
har en backe där jag bor som är 900 meter lång!! fast den är inte så jättebrant i och för sig 🙂 hihi
men den är rätt seg att springa uppför när man redan sprungit några km innan. (backen är sista delen av sträckan)
Quote from Lars Ekegård on 9 August 2007, 19:31Sylvia> Kör själv precis den typ av intervaller du beskriver som en del i mina förberedelser för Vasaloppet, springer iofs med stavar för att få med mer av kroppen som behövs för skidåkningen.
Tycker själv att det är en lysande form av intervaller som by
Sylvia> Kör själv precis den typ av intervaller du beskriver som en del i mina förberedelser för Vasaloppet, springer iofs med stavar för att få med mer av kroppen som behövs för skidåkningen.
Tycker själv att det är en lysande form av intervaller som by
Quote from Catharina Brattlin on 9 August 2007, 19:50Tack Magnus!
Jo, jag märker ju att det är effektivt, men ville ändå veta om jag är "rätt ute". Jag springer ett sånt pass i veckan, och springer ur kroppen, som Du kallar det, efter varje pass. Igår sprang jag ytterligare 9 km efter intervallpasset, vilk
Tack Magnus!
Jo, jag märker ju att det är effektivt, men ville ändå veta om jag är "rätt ute". Jag springer ett sånt pass i veckan, och springer ur kroppen, som Du kallar det, efter varje pass. Igår sprang jag ytterligare 9 km efter intervallpasset, vilk
Quote from Funbeat user on 9 August 2007, 22:47Sylvia
Jag tror det funkar bra med 400m backe och 4-8 rep med lugn jogg ner (t+)
Jag har både kört längre och kortare backe och joggat lugnt nedför.Många kör lite kortare backar och inte alltför branta.
Antagligen beror det på vad man vill få ut av tr
Sylvia
Jag tror det funkar bra med 400m backe och 4-8 rep med lugn jogg ner (t+)
Jag har både kört längre och kortare backe och joggat lugnt nedför.
Många kör lite kortare backar och inte alltför branta.
Antagligen beror det på vad man vill få ut av tr
Quote from Funbeat user on 10 August 2007, 09:31Väldigt stort steg att gå från 9,5 km/h till 15 km/h.
På hur lång tid hade du tänkt dig göra den förvandling.
Kanske bäst att först försöka hitta i dagsläget något rimligare mål?
Eller? Annars stor risk att du tröttnar.
Väldigt stort steg att gå från 9,5 km/h till 15 km/h.
På hur lång tid hade du tänkt dig göra den förvandling.
Kanske bäst att först försöka hitta i dagsläget något rimligare mål?
Eller? Annars stor risk att du tröttnar.