Quote from Camilla Höög on 29 March 2009, 22:40Cyklarna står parkerade i Sportrummet i depåställ.
Cyklarna står parkerade i Sportrummet i depåställ.
Quote from Funbeat user on 30 March 2009, 00:08Har ikeas BRODER-serie. Tycker cykelhållaren är vinglig och svänger fram och tillbaka. Dessutom är de klena och böjer sig, vilket sen gör att cykeln på den gärna vrider sig. Fördelen med att de är klena är att när de böjt sig kan man lätt böja tillbaka de
Har ikeas BRODER-serie. Tycker cykelhållaren är vinglig och svänger fram och tillbaka. Dessutom är de klena och böjer sig, vilket sen gör att cykeln på den gärna vrider sig. Fördelen med att de är klena är att när de böjt sig kan man lätt böja tillbaka de
Quote from Funbeat user on 30 March 2009, 17:00Det är bedömt ingen fara att låta cykeln stå på bakhjulet. Håll luft i däcket för att vara på säkra sidan vad det gäller deformation av detta.
Annars kan man hänga cykeln på väggen, här är ett par förslag på hängare:
http://www.cyclecomponents.com/cgi-bi
Det är bedömt ingen fara att låta cykeln stå på bakhjulet. Håll luft i däcket för att vara på säkra sidan vad det gäller deformation av detta.
Annars kan man hänga cykeln på väggen, här är ett par förslag på hängare:
http://www.cyclecomponents.com/cgi-bi
Quote from j sollerman on 30 March 2009, 19:40Har två cyklar i köket..
Har två cyklar i köket..
Quote from Funbeat user on 30 March 2009, 19:48Hämtpizza varje dag?
Hämtpizza varje dag?
Quote from j sollerman on 30 March 2009, 19:49Tyvärr inte... Men köksbordet åkte ut i höstas för att göra plats åt cyklarna. Men funderar på att flyta in dom i vardagsrummet, ska bara göra plats för dom.
Tyvärr inte... Men köksbordet åkte ut i höstas för att göra plats åt cyklarna. Men funderar på att flyta in dom i vardagsrummet, ska bara göra plats för dom.
Quote from Funbeat user on 30 March 2009, 19:52En i mekstället och en på väggen?
En i mekstället och en på väggen?
Quote from Funbeat user on 30 March 2009, 19:52Får jag tillökning igen så måste jag nog skaffa ett större vardagsrum.
Får jag tillökning igen så måste jag nog skaffa ett större vardagsrum.
Quote from Funbeat user on 30 March 2009, 19:55Tempocykel?
Tempocykel?
Quote from Funbeat user on 30 March 2009, 19:57Jag har ställt racern och MTBn nära varandra och hoppas att det en natt resulterar i en cyclocross.
Jag har ställt racern och MTBn nära varandra och hoppas att det en natt resulterar i en cyclocross.