Quote from Funbeat user on 31 March 2009, 22:11Kent,
Tack 🙂
Kent,
Tack 🙂
Quote from Funbeat user on 31 March 2009, 22:33kanske bör tillägga att jag "använt mig av" länsförsäkringar Stockholm tidigare, numer Skåne - inga problem att ersätta hoj för 11.000 så sent som i november förra året.
kanske bör tillägga att jag "använt mig av" länsförsäkringar Stockholm tidigare, numer Skåne - inga problem att ersätta hoj för 11.000 så sent som i november förra året.
Quote from ellen olsson on 31 March 2009, 22:36Kolla Happylänken jag postade. Det är en rätt läsvärd artikel om årets villkor när det gäller försäkring av cykel.
Kolla Happylänken jag postade. Det är en rätt läsvärd artikel om årets villkor när det gäller försäkring av cykel.
Quote from Funbeat user on 1 April 2009, 13:13min nya, fina, får bo på balkongen, den gamla i källarförrådet. fast försäkringen gäller nog ingenstans, är jag rädd. 🙁
min nya, fina, får bo på balkongen, den gamla i källarförrådet. fast försäkringen gäller nog ingenstans, är jag rädd. 🙁
Quote from Funbeat user on 1 April 2009, 17:46Nope, inlåst och låst med godkänt lås.
Nope, inlåst och låst med godkänt lås.