Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelHur förvara sin racer?
You need to log in to create posts and topics.

I vissa delar av landet suger Länsförskingringar mer getp*ng än i andra:

"I Älvsborg och Göteborg gäller andra regler. Stulen cykel ersätts med maximalt 5000 kronor oavsett var stölden inträffar. I Göteborg måste cykeln dessutom alltid vara låst, även i

Men Bruse, nu har du inte tänkt på vad jag har för racer. Med tanke på hennes namn förväntar jag mig tillökning vilken stund som helst.

Enligt ultraljudet verkar det bli en http://www.bellatisport.com/shop/product/1138/Kuota_Kross.html

Intressant att man får olika svar från olika handläggare. Kanske dags att kontakta de igen och begära en specifikation på exakt vad och hur de ersätter. Pratade med en annan om detta, som också har LF, han sa att cykeln var tvungen att va låst i förrådet.

Har du inte fått några försäkringsvillkor?

Åh Fredrik! Jag måste genast inreda en barnkammare!

Ulla,
det är ingen som helst fara att förvara cyklarna på ett hjul.

>I vissa delar av landet suger Länsförskingringar mer getp*ng än i andra:
>
>"I Älvsborg och Göteborg gäller andra regler. Stulen cykel ersätts med maximalt 5000 kronor "

I Kronoberg så har de inget pristak utan där går cykeln som lösöre. De ersätter in

Det hade jag glömt Charlotta. Men det är inte lätt att se vad du har för räcer, när ni står å slappar vid bensinmackarna när jag susar förbi.

Tänk på att länsförsäkringar är olika bolag för olika län, med olika villkor. Så vad någon man känner sagt behöver inte stämma om man inte bor i samma län.