Quote from ellen olsson on 30 March 2009, 22:57I vissa delar av landet suger Länsförskingringar mer getp*ng än i andra:
"I Älvsborg och Göteborg gäller andra regler. Stulen cykel ersätts med maximalt 5000 kronor oavsett var stölden inträffar. I Göteborg måste cykeln dessutom alltid vara låst, även i
I vissa delar av landet suger Länsförskingringar mer getp*ng än i andra:
"I Älvsborg och Göteborg gäller andra regler. Stulen cykel ersätts med maximalt 5000 kronor oavsett var stölden inträffar. I Göteborg måste cykeln dessutom alltid vara låst, även i
Quote from Funbeat user on 30 March 2009, 23:11Men Bruse, nu har du inte tänkt på vad jag har för racer. Med tanke på hennes namn förväntar jag mig tillökning vilken stund som helst.
Men Bruse, nu har du inte tänkt på vad jag har för racer. Med tanke på hennes namn förväntar jag mig tillökning vilken stund som helst.
Quote from ellen olsson on 30 March 2009, 23:16Enligt ultraljudet verkar det bli en http://www.bellatisport.com/shop/product/1138/Kuota_Kross.html
Enligt ultraljudet verkar det bli en http://www.bellatisport.com/shop/product/1138/Kuota_Kross.html
Quote from Funbeat user on 30 March 2009, 23:20Intressant att man får olika svar från olika handläggare. Kanske dags att kontakta de igen och begära en specifikation på exakt vad och hur de ersätter. Pratade med en annan om detta, som också har LF, han sa att cykeln var tvungen att va låst i förrådet.
Intressant att man får olika svar från olika handläggare. Kanske dags att kontakta de igen och begära en specifikation på exakt vad och hur de ersätter. Pratade med en annan om detta, som också har LF, han sa att cykeln var tvungen att va låst i förrådet.
Quote from ellen olsson on 30 March 2009, 23:25Har du inte fått några försäkringsvillkor?
Har du inte fått några försäkringsvillkor?
Quote from Funbeat user on 30 March 2009, 23:26Åh Fredrik! Jag måste genast inreda en barnkammare!
Åh Fredrik! Jag måste genast inreda en barnkammare!
Quote from Funbeat user on 31 March 2009, 08:24Ulla,
det är ingen som helst fara att förvara cyklarna på ett hjul.
Ulla,
det är ingen som helst fara att förvara cyklarna på ett hjul.
Quote from Mattias Johansson on 31 March 2009, 09:12>I vissa delar av landet suger Länsförskingringar mer getp*ng än i andra:
>
>"I Älvsborg och Göteborg gäller andra regler. Stulen cykel ersätts med maximalt 5000 kronor "I Kronoberg så har de inget pristak utan där går cykeln som lösöre. De ersätter in
>I vissa delar av landet suger Länsförskingringar mer getp*ng än i andra:
>
>"I Älvsborg och Göteborg gäller andra regler. Stulen cykel ersätts med maximalt 5000 kronor "
I Kronoberg så har de inget pristak utan där går cykeln som lösöre. De ersätter in
Quote from Rasmus Olsson on 31 March 2009, 09:22Det hade jag glömt Charlotta. Men det är inte lätt att se vad du har för räcer, när ni står å slappar vid bensinmackarna när jag susar förbi.
Det hade jag glömt Charlotta. Men det är inte lätt att se vad du har för räcer, när ni står å slappar vid bensinmackarna när jag susar förbi.
Quote from Funbeat user on 31 March 2009, 18:15Tänk på att länsförsäkringar är olika bolag för olika län, med olika villkor. Så vad någon man känner sagt behöver inte stämma om man inte bor i samma län.
Tänk på att länsförsäkringar är olika bolag för olika län, med olika villkor. Så vad någon man känner sagt behöver inte stämma om man inte bor i samma län.