Quote from Guest on 6 May 2009, 14:33Jag har tänkt springa Vårruset i Sundsvall den 2 juni.
Har aldrig sprungit nåt riktigt lopp förut så det ska bli väldigt spännande.
Var in och kollade på Vårrusets hemsida nu och det står så här:
"Starten sker i fyra grupper: ”Springa fort”, ”springa”, ”j
Jag har tänkt springa Vårruset i Sundsvall den 2 juni.
Har aldrig sprungit nåt riktigt lopp förut så det ska bli väldigt spännande.
Var in och kollade på Vårrusets hemsida nu och det står så här:
"Starten sker i fyra grupper: ”Springa fort”, ”springa”, ”j
Quote from Funbeat user on 6 May 2009, 14:43Skulle säga startgrupp två, dvs "springa". Men det står i informationen som du får tillsammans med nummerlappen. Springer du under 25 ska du vara i den första, springer du mellan 26-30 ska du vara i den andra. Och förmodligen springer du lite, lite fortar
Skulle säga startgrupp två, dvs "springa". Men det står i informationen som du får tillsammans med nummerlappen. Springer du under 25 ska du vara i den första, springer du mellan 26-30 ska du vara i den andra. Och förmodligen springer du lite, lite fortar
Quote from Funbeat user on 6 May 2009, 15:50Om jag lägger min personliga uppfattning åt sidan och uppskattar något mer generellt verkar det rimma ganska bra med Therese:s uppfattning.
(15-20 min = Elit)
20-25 min = "Springa fort"
25-30 min = "Springa"
30-35 min = "Jogga"
35-40min = "Lunka"
Om jag lägger min personliga uppfattning åt sidan och uppskattar något mer generellt verkar det rimma ganska bra med Therese:s uppfattning.
(15-20 min = Elit)
20-25 min = "Springa fort"
25-30 min = "Springa"
30-35 min = "Jogga"
35-40min = "Lunka"
Quote from Funbeat user on 6 May 2009, 18:18Åsså var den tråden avslutad 😀
PS. Lycka till!
Åsså var den tråden avslutad 😀
PS. Lycka till!
Quote from Lotta Lindström on 6 May 2009, 18:50Förra året var jag med på Vår Ruset för första gången. Första gången jag var med i någon springtävling överhuvuttaget faktiskt. Då jag är supersnigel hade jag planerat att ställa mig i "jogga" men efter uppvärmningen var det något som gick fel. Jag och ko
Förra året var jag med på Vår Ruset för första gången. Första gången jag var med i någon springtävling överhuvuttaget faktiskt. Då jag är supersnigel hade jag planerat att ställa mig i "jogga" men efter uppvärmningen var det något som gick fel. Jag och ko
Quote from Funbeat user on 6 May 2009, 19:56Folk med barnvagn har mage o ställa sig i "sprina fort" så min rekommendation är o ställa dig långt fram - framför de som inte är ombytta el som har barnvagn...
Folk med barnvagn har mage o ställa sig i "sprina fort" så min rekommendation är o ställa dig långt fram - framför de som inte är ombytta el som har barnvagn...
Quote from Funbeat user on 6 May 2009, 20:01Ja, och det där fattar inte jag. Hur tänker de då? Så var det för mig i Halmstad igår, visserligen inga barnvagnar, men däremot folk som promenerade redan från start som stod i första startgruppen. Väldigt störigt.
Ja, och det där fattar inte jag. Hur tänker de då? Så var det för mig i Halmstad igår, visserligen inga barnvagnar, men däremot folk som promenerade redan från start som stod i första startgruppen. Väldigt störigt.
Quote from Funbeat user on 6 May 2009, 20:21Jag tycker också att det är irriterande, men har fått det förklarat för mig; eftersom det (oftast) tar längre tid för dem att gå än för oss att springa /jogga vill de starta så tidigt som möjligt. En förklaring, sen får vi tycka vad vi vill!
(Det mest ir
Jag tycker också att det är irriterande, men har fått det förklarat för mig; eftersom det (oftast) tar längre tid för dem att gå än för oss att springa /jogga vill de starta så tidigt som möjligt. En förklaring, sen får vi tycka vad vi vill!
(Det mest ir
Quote from Funbeat user on 6 May 2009, 20:40har just kört vårruset gbg, mitt första lopp ever! Och man stötte på MÅNGA som gick - fastän de var bland de fyra första startgrupperna där man INTE får gå... överskattar folk sig själva? Men som sagt, det bland de roligaste jag gjort!! 😀
Aja, det var
har just kört vårruset gbg, mitt första lopp ever! Och man stötte på MÅNGA som gick - fastän de var bland de fyra första startgrupperna där man INTE får gå... överskattar folk sig själva? Men som sagt, det bland de roligaste jag gjort!! 😀
Aja, det var
Quote from Funbeat user on 6 May 2009, 22:18Sprang i gbg jag med!!! Första loppet nånsin! Som sagt lite väl mycket folk som gick i de första grupperna fick kryssa hit och dit nästan hela tiden...
Fast kul var det!!! Kommer absolut springa fler lopp!!! 😀
Sprang i gbg jag med!!! Första loppet nånsin! Som sagt lite väl mycket folk som gick i de första grupperna fick kryssa hit och dit nästan hela tiden...
Fast kul var det!!! Kommer absolut springa fler lopp!!! 😀