Quote from Funbeat user on 7 May 2009, 10:01Är inte gåstavar otillåtna i vissa lopp?
Är inte gåstavar otillåtna i vissa lopp?
Quote from Funbeat user on 7 May 2009, 10:05Tråkigt att inställningen ska vara så, när det finns tydliga instruktioner om var man ska starta. Egoismen tenderar att gå före sådana regler. "Jag först" och "Alla andra kommer också att trängas" är ju inte riktigt koncept som fungerar i såna här sammanh
Tråkigt att inställningen ska vara så, när det finns tydliga instruktioner om var man ska starta. Egoismen tenderar att gå före sådana regler. "Jag först" och "Alla andra kommer också att trängas" är ju inte riktigt koncept som fungerar i såna här sammanh
Quote from Jan Lundquist on 7 May 2009, 10:27Av anledningar som nämns ovan avstår jag från lopp som Vårruset. Jag springer hellre ett mindre lopp eller någon liten runda hemmavid.
Av anledningar som nämns ovan avstår jag från lopp som Vårruset. Jag springer hellre ett mindre lopp eller någon liten runda hemmavid.
Quote from Funbeat user on 7 May 2009, 11:26"Är inte gåstavar otillåtna i vissa lopp? "
Dom borde väl rimligtvis vara förbjudna i ALLA lopp ? (om det nu inte är ett specifikt Nordic Walking arrangemang eller nåt sånt)
"Är inte gåstavar otillåtna i vissa lopp? "
Dom borde väl rimligtvis vara förbjudna i ALLA lopp ? (om det nu inte är ett specifikt Nordic Walking arrangemang eller nåt sånt)
Quote from Funbeat user on 7 May 2009, 11:50Kopierat från Vårrueste hemsida:
"Har du med dig barnvagn så startar du i den sista startgruppen.
Använder du walking-stavar så måste du starta i sista startgruppen."Tyvärr är det nog svårt att kontrollera vart alla dessa barnvagnar och gåstavar egentli
Kopierat från Vårrueste hemsida:
"Har du med dig barnvagn så startar du i den sista startgruppen.
Använder du walking-stavar så måste du starta i sista startgruppen."
Tyvärr är det nog svårt att kontrollera vart alla dessa barnvagnar och gåstavar egentli
Quote from Lotta Lindström on 7 May 2009, 22:17Egentligen borde det väl inte vara så svårt att kontrollera att det inte finns barnvagnar och gåstavar i fel grupper. Jag menar dom syns ju ialla fall. Men det kanske inte är tillräkligt många funktionärer för det.
Egentligen borde det väl inte vara så svårt att kontrollera att det inte finns barnvagnar och gåstavar i fel grupper. Jag menar dom syns ju ialla fall. Men det kanske inte är tillräkligt många funktionärer för det.
Quote from Sissel Svanøe on 7 May 2009, 23:33Vårruset är väl snarare en social motionssammankomst än ett motionslopp. Som tidigare konstaterats råder total anarki i startgrupperna trots att flera skyltar påtalade att det absolut inte skulle starta några gående i de 4 första grupperna, och banan som
Vårruset är väl snarare en social motionssammankomst än ett motionslopp. Som tidigare konstaterats råder total anarki i startgrupperna trots att flera skyltar påtalade att det absolut inte skulle starta några gående i de 4 första grupperna, och banan som
Quote from Funbeat user on 8 May 2009, 05:24What!!!!!!! Bara 4.5 i gbg??
Helt makalöst!..Sånt blir jag sne på...
What!!!!!!! Bara 4.5 i gbg??
Helt makalöst!..Sånt blir jag sne på...
Quote from Sissel Svanøe on 8 May 2009, 08:254,3.
4,3.
Quote from Funbeat user on 8 May 2009, 11:194,8 i Stockholm
4,8 i Stockholm