Quote from Funbeat user on 8 May 2009, 13:32Jag håller med Sara, om vi pratar om rena terränglopp. Speciellt om loppet är kuperat och mer på skogstig än på, typ, parkväg. Dylika lopp var ju vanliga förr i tiden och då är svårt att jämföra med km-tider.
Samtidigt, som Lena säger, hur svårt är det
Jag håller med Sara, om vi pratar om rena terränglopp. Speciellt om loppet är kuperat och mer på skogstig än på, typ, parkväg. Dylika lopp var ju vanliga förr i tiden och då är svårt att jämföra med km-tider.
Samtidigt, som Lena säger, hur svårt är det
Quote from Funbeat user on 8 May 2009, 13:35Det är inte på grund av vårruset som det avviker då?
Det är inte på grund av vårruset som det avviker då?
Quote from Funbeat user on 8 May 2009, 14:28För alla som ska springa Blodomloppet i Linköping kan jag glädja er med att det på hemsidan står följande under 5:an: "Banan är kontrollmätt (5 000 m) av SFIF Förbundsbanmätare Gunnar Holm april 2009." och följande under Milen: "Banan är kontrollmätt (10
För alla som ska springa Blodomloppet i Linköping kan jag glädja er med att det på hemsidan står följande under 5:an: "Banan är kontrollmätt (5 000 m) av SFIF Förbundsbanmätare Gunnar Holm april 2009." och följande under Milen: "Banan är kontrollmätt (10
Quote from Funbeat user on 8 May 2009, 20:29Gör det enkelt för er spring bara kontrollmätta lopp. Jag håller med Markus till 100%
Gör det enkelt för er spring bara kontrollmätta lopp. Jag håller med Markus till 100%
Quote from Funbeat user on 9 May 2009, 09:03Jag tycker att allt under 30 minuter på 5 km är en bra prestation om man inte tillhör eliten..
Jag tycker att allt under 30 minuter på 5 km är en bra prestation om man inte tillhör eliten..
Quote from Funbeat user on 9 May 2009, 09:16Har en fundering angående avståndsmätning.
Någon som vet hur exakt mätningen är via Google som man gör här på Funbeat?//Urban
Har en fundering angående avståndsmätning.
Någon som vet hur exakt mätningen är via Google som man gör här på Funbeat?
//Urban
Quote from Funbeat user on 9 May 2009, 09:18"Väldigt"
Räcker det? 🙂
"Väldigt"
Räcker det? 🙂
Quote from Funbeat user on 9 May 2009, 09:38För min del så räcker det.
För min del så räcker det.
Quote from Karolina Bergsten on 9 May 2009, 14:05Kom och tänka på när jag för några år sedan sprang vårruset i Malmö och startade i Springa gruppen, efter någon km försökte jag att springa om några äldre damer som gick i lugnt tempo i bredd. Den ena damen vänder sig om mot mig och några andra som försök
Kom och tänka på när jag för några år sedan sprang vårruset i Malmö och startade i Springa gruppen, efter någon km försökte jag att springa om några äldre damer som gick i lugnt tempo i bredd. Den ena damen vänder sig om mot mig och några andra som försök
Quote from Funbeat user on 9 May 2009, 14:42Avrunadar man alla lopp neråt? Varför avrundar man inte uppåt? Om 4,3 funkar, funkar väl 5,7 lika bra?
När det gäller positivkontot, som det verkar gälla, så borde man ju lura ut alla på milen. I armkrok tror jag vem som helst även klarar det. Blir en fin
Avrunadar man alla lopp neråt? Varför avrundar man inte uppåt? Om 4,3 funkar, funkar väl 5,7 lika bra?
När det gäller positivkontot, som det verkar gälla, så borde man ju lura ut alla på milen. I armkrok tror jag vem som helst även klarar det. Blir en fin