Quote from Funbeat user on 9 May 2009, 15:55Kikki; Ha ha den var bra! Tror att damerna var rätt så oerfarna "loppare" och inte riktigt hade insett vad det går ut på. (Om än man visst kan ta det lugnt om man så vill.) Ni fick er nog ett gott skratt kan jag tro. 🙂
Kikki; Ha ha den var bra! Tror att damerna var rätt så oerfarna "loppare" och inte riktigt hade insett vad det går ut på. (Om än man visst kan ta det lugnt om man så vill.) Ni fick er nog ett gott skratt kan jag tro. 🙂
Quote from Funbeat user on 9 May 2009, 16:28Tycker inte det säger så mycket om löparegenskaperna utan mer om humorn.
Tycker inte det säger så mycket om löparegenskaperna utan mer om humorn.
Quote from Lotta Lindström on 10 May 2009, 12:30>Man får inte tränga sig!
Om det är så det är kan jag förstå varför alla vill starta i första gruppen 🙂
>Man får inte tränga sig!
Om det är så det är kan jag förstå varför alla vill starta i första gruppen 🙂
Quote from Funbeat user on 10 May 2009, 13:03Någon som vet EXAKTA sträckan för vårruset i Västerås..? För mig går träningen rätt dåligt just nu och då är det i allra högsta grad metrarna och minutrarna som håller mig ifrån soffan, och då spelar det stoooor roll om banan är 4,7 eller 5,3 eller faktis
Någon som vet EXAKTA sträckan för vårruset i Västerås..? För mig går träningen rätt dåligt just nu och då är det i allra högsta grad metrarna och minutrarna som håller mig ifrån soffan, och då spelar det stoooor roll om banan är 4,7 eller 5,3 eller faktis
Quote from Funbeat user on 14 May 2009, 11:17Jag ska springa vårruset på sub35min iår. Kommer faktsikt bli svårt att hålla sig att springa så långsamt men ska släpa runt en kompis som nyss börjat träna 🙂
Jag ska springa vårruset på sub35min iår. Kommer faktsikt bli svårt att hålla sig att springa så långsamt men ska släpa runt en kompis som nyss börjat träna 🙂
Quote from Funbeat user on 14 May 2009, 14:57Akta då du inte ramlar omkull Linda, det där är ju för fanken typ 7.15-fart.... Det finns folk som GÅR i den hastigheten.
Akta då du inte ramlar omkull Linda, det där är ju för fanken typ 7.15-fart.... Det finns folk som GÅR i den hastigheten.
Quote from Funbeat user on 14 May 2009, 15:19Jo men då går man ovanligt snabbt!! Tycker inte man behöver nedvärdera en nybörjare. Sub 35 är ju BRA!!! Det innebär sub 70 på en mil, inte många som går i den farten. Tycker du är jätterar som ställer upp för din kompis som vill börja springa. De flesta
Jo men då går man ovanligt snabbt!! Tycker inte man behöver nedvärdera en nybörjare. Sub 35 är ju BRA!!! Det innebär sub 70 på en mil, inte många som går i den farten. Tycker du är jätterar som ställer upp för din kompis som vill börja springa. De flesta
Quote from Funbeat user on 14 May 2009, 15:36Beroende på förutsättningar hos individen kan ju 25 minuter vara bra och dåligt. Om jag i början av säsongen lägger 25 miunter på 5 km kan jag tycka att det är helt Ok för att vara mig... men om jag 2 veckor innan en halvmara är helt slut efter 5 km på 25
Beroende på förutsättningar hos individen kan ju 25 minuter vara bra och dåligt. Om jag i början av säsongen lägger 25 miunter på 5 km kan jag tycka att det är helt Ok för att vara mig... men om jag 2 veckor innan en halvmara är helt slut efter 5 km på 25
Quote from Funbeat user on 14 May 2009, 20:34Lena skrev: "Akta då du inte ramlar omkull Linda, det där är ju för fanken typ 7.15-fart.... Det finns folk som GÅR i den hastigheten."
Du glömde smileyn. Hoppas jag!! (t-)
Lena skrev: "Akta då du inte ramlar omkull Linda, det där är ju för fanken typ 7.15-fart.... Det finns folk som GÅR i den hastigheten."
Du glömde smileyn. Hoppas jag!! (t-)
Quote from Catharina Brattlin on 14 May 2009, 20:40Det behövs ingen smiley för att förstå andemeningen. Inte om man "känner" Lena via forumet och andra inlägg som hon har gjort.
No worries! 🙂
Det behövs ingen smiley för att förstå andemeningen. Inte om man "känner" Lena via forumet och andra inlägg som hon har gjort.
No worries! 🙂