Quote from Funbeat user on 14 May 2009, 21:35Ja, på sätt och vis. På ett sätt så är jag kvar i det där att jag är en "strax-över-30-min-joggare /löpare" (villket inte är så vansinnigt många år tillbaka i tiden), och då blir våldsamt besviken på mig själv. En annan sida av mig är stolt över att jag t
Ja, på sätt och vis. På ett sätt så är jag kvar i det där att jag är en "strax-över-30-min-joggare /löpare" (villket inte är så vansinnigt många år tillbaka i tiden), och då blir våldsamt besviken på mig själv. En annan sida av mig är stolt över att jag t
Quote from Funbeat user on 14 May 2009, 21:47Det mpåste vara jobbigt när man förväntar sig en sak och det händer något annat. Då är det ännu mer imponerande att du tar dig tillbaka tycker jag!
Det mpåste vara jobbigt när man förväntar sig en sak och det händer något annat. Då är det ännu mer imponerande att du tar dig tillbaka tycker jag!
Quote from Funbeat user on 14 May 2009, 21:55jag tycker att jag springer när jag når 35 min, sista träningspassen har legat på 6.45 tempo och då känner jag mig stolt, (har bara sprungit i ett par månader). fan i mi värld är allt under 7 min tempo helt ok!! kör hårt susan!! mitt mål e sub 30 innan so
jag tycker att jag springer när jag når 35 min, sista träningspassen har legat på 6.45 tempo och då känner jag mig stolt, (har bara sprungit i ett par månader). fan i mi värld är allt under 7 min tempo helt ok!! kör hårt susan!! mitt mål e sub 30 innan so
Quote from Funbeat user on 14 May 2009, 22:13Förlåt.
Liksom understundom David P, skriver jag ironiskt och raljerande utan smileysar, därför att jag tycker det blir roligare då, burleskt liksom. Men det funkar så klart inte om man inte vet att det är så jag gör. Så min innerligt menade ursäkt till
Förlåt.
Liksom understundom David P, skriver jag ironiskt och raljerande utan smileysar, därför att jag tycker det blir roligare då, burleskt liksom. Men det funkar så klart inte om man inte vet att det är så jag gör. Så min innerligt menade ursäkt till
Quote from Jan Lundquist on 15 May 2009, 08:13Hej Lena, skönt att höra din ödmjuka inställning. Tyvärr är det skrivna internetspråket väldigt svårt att tyda. Smajlisar kan man ha åsikter om men de kan hjälpa en att nyansera språket.
Ha en bra dag 🙂
Hej Lena, skönt att höra din ödmjuka inställning. Tyvärr är det skrivna internetspråket väldigt svårt att tyda. Smajlisar kan man ha åsikter om men de kan hjälpa en att nyansera språket.
Ha en bra dag 🙂
Quote from Funbeat user on 15 May 2009, 08:51Eftersom Lena och jag känner varandra så är det ju kanske inte lätt för andra att hänga med i jargongen. lenas inlägg var givetvis inte menat att håna någon alls.
Mitt inlägg var heller inte menat som att jag tycker det på något sätt är långsamt att spr
Eftersom Lena och jag känner varandra så är det ju kanske inte lätt för andra att hänga med i jargongen. lenas inlägg var givetvis inte menat att håna någon alls.
Mitt inlägg var heller inte menat som att jag tycker det på något sätt är långsamt att spr
Quote from Funbeat user on 15 May 2009, 08:51Hmm. Är man korkad, obegåvad och töntig om man har svårt att förstå hur man kan springa en mil under 3min/km också? Världsrekordet ligger på 2:38/km. Det har JAG svårt att förstå! Men jag vill helst inte bli kallad något av de där sakerna ovan för det. Sa
Hmm. Är man korkad, obegåvad och töntig om man har svårt att förstå hur man kan springa en mil under 3min/km också? Världsrekordet ligger på 2:38/km. Det har JAG svårt att förstå! Men jag vill helst inte bli kallad något av de där sakerna ovan för det. Sa
Quote from Catharina Brattlin on 15 May 2009, 09:19Oj, Markus!! Tog Du åt Dig av vad Lena skriver?? Varför då? Ingen har väl kallat Dig "de sakerna ovan"?
Jag håller med henne helt och fullt, och förstod att hennes första inlägg var med glimten i ögat, med adress till vad långsamlöpare många gånger får h
Oj, Markus!! Tog Du åt Dig av vad Lena skriver?? Varför då? Ingen har väl kallat Dig "de sakerna ovan"?
Jag håller med henne helt och fullt, och förstod att hennes första inlägg var med glimten i ögat, med adress till vad långsamlöpare många gånger får h
Quote from Funbeat user on 15 May 2009, 09:31Det säger sig själv att en löpare måste springa fortare än någon som går. Annars är det jogging.
Det säger sig själv att en löpare måste springa fortare än någon som går. Annars är det jogging.
Quote from Funbeat user on 15 May 2009, 09:39Första gången jag bryr mig om att ge mig in i den här tempo-debatten. Egentligen är den för mig ganska obegriplig.
ALLA som är ute och joggar/lufsar/springer eller vad man nu än kallar det gör det med helt olika förutsättningar. Ålder, träningsbakgrund,
Första gången jag bryr mig om att ge mig in i den här tempo-debatten. Egentligen är den för mig ganska obegriplig.
ALLA som är ute och joggar/lufsar/springer eller vad man nu än kallar det gör det med helt olika förutsättningar. Ålder, träningsbakgrund,