Quote from Funbeat user on 15 May 2009, 15:05Jag anser att jag springer när jag kommer ner i 7 min/km. så helt klart beror det ju på vilka förutsättningar man har,hur länge och mycket man tränat osv. Tycker att jag SPRINGER FORT när jag korta bitar e nere på 6 minuters tempo. upp till var och en vad
Jag anser att jag springer när jag kommer ner i 7 min/km. så helt klart beror det ju på vilka förutsättningar man har,hur länge och mycket man tränat osv. Tycker att jag SPRINGER FORT när jag korta bitar e nere på 6 minuters tempo. upp till var och en vad
Quote from Funbeat user on 15 May 2009, 15:19Hej!
Jag sprang en runda på 5 km Tempo då
jag hade tiden 19:08
Den var ganska backig.
Det bror på om do är elit eller så??
Hej!
Jag sprang en runda på 5 km Tempo då
jag hade tiden 19:08
Den var ganska backig.
Det bror på om do är elit eller så??
Quote from Funbeat user on 15 May 2009, 15:24Du är snabb Filip. Kanske tom snabb-Markus blir hotad om några år.
Du är snabb Filip. Kanske tom snabb-Markus blir hotad om några år.
Quote from Funbeat user on 15 May 2009, 19:05Lena; Peace & Love (V) (snart "känner" jag också dig!)
Robban; sub 30 satsar vi på innan sommaren är slut! (t+)
Ella och Jack; Tack för tipsen, men jag har sprungit i ett motionsspår som ligger i en skog och trots att jag använder hybridfunktionen syns
Lena; Peace & Love (V) (snart "känner" jag också dig!)
Robban; sub 30 satsar vi på innan sommaren är slut! (t+)
Ella och Jack; Tack för tipsen, men jag har sprungit i ett motionsspår som ligger i en skog och trots att jag använder hybridfunktionen syns
Quote from Funbeat user on 17 May 2009, 10:24Vårruset är extremt med folk som ställer sig för långt fram och som går efter en km. Satsar du på att springa hela vägen, ställ dig långt fram i springa fort-fållan!
Vårruset är extremt med folk som ställer sig för långt fram och som går efter en km. Satsar du på att springa hela vägen, ställ dig långt fram i springa fort-fållan!
Quote from Funbeat user on 17 May 2009, 10:58Tack för alla tips, då ska jag försöka stå längst fram. Sprang 5 km häromdagen på exakt 30 minuter och att springa snabbare känns inte omöjligt. 🙂
Tack för alla tips, då ska jag försöka stå längst fram. Sprang 5 km häromdagen på exakt 30 minuter och att springa snabbare känns inte omöjligt. 🙂
Quote from Funbeat user on 17 May 2009, 11:13Anna, Du får alltid lite gratis när du står där med nummerlappen på dig. Så ge gärnet bara 🙂
Anna, Du får alltid lite gratis när du står där med nummerlappen på dig. Så ge gärnet bara 🙂
Quote from Funbeat user on 17 May 2009, 17:32Slänger in en fråga, om det går bra.......
Hur gör ni för att springa i ett snabbare tempo?
Jag har förmågan att falla tillbaka till min "bekväma" hastighet utan att jag märker det, åsså helt plötsligt kommer jag på mig själv att nu går det för sakta,
Slänger in en fråga, om det går bra.......
Hur gör ni för att springa i ett snabbare tempo?
Jag har förmågan att falla tillbaka till min "bekväma" hastighet utan att jag märker det, åsså helt plötsligt kommer jag på mig själv att nu går det för sakta,
Quote from Funbeat user on 17 May 2009, 18:19Springer du mycket på samma ställe /samma runda? Jag märker att jag har en tendens till att falla in in samma tempo om jag springer ofta på en runda som kroppen känner till så att säga. Annars tycker jag att intervallträning kan göra att man bryter sitt i
Springer du mycket på samma ställe /samma runda? Jag märker att jag har en tendens till att falla in in samma tempo om jag springer ofta på en runda som kroppen känner till så att säga. Annars tycker jag att intervallträning kan göra att man bryter sitt i
Quote from Funbeat user on 17 May 2009, 19:35Ja, men jag försöker variera mina sträckor, fast det blir ungefär samma, det blir lätt så när man startar från samma ställe(hemmifrån)
Ja, men jag försöker variera mina sträckor, fast det blir ungefär samma, det blir lätt så när man startar från samma ställe(hemmifrån)