Quote from Funbeat user on 15 May 2009, 09:39Nja, jag tog inte åt mig... 🙂 Men tyckte Lena gick lite för långt åt andra hållet i sin jakt på att försvara långsamma personer. Tycker man kan "ha svårt att förstå" något, utan att för den skull nedvärdera en exempelvis långsam löpare. Tycker inte lång
Nja, jag tog inte åt mig... 🙂 Men tyckte Lena gick lite för långt åt andra hållet i sin jakt på att försvara långsamma personer. Tycker man kan "ha svårt att förstå" något, utan att för den skull nedvärdera en exempelvis långsam löpare. Tycker inte lång
Quote from Björn Eriksson on 15 May 2009, 09:43Oj vilken diskussion det blivit här.
Susanne> Du nämnde att vägarna du sprang på inte finns med i kartfunktionen här, jag har samma problem, men om jag mäter sträckan på www.eniro.se så finns dte åtminstone med fler vägar där.
Ella
Oj vilken diskussion det blivit här.
Susanne> Du nämnde att vägarna du sprang på inte finns med i kartfunktionen här, jag har samma problem, men om jag mäter sträckan på http://www.eniro.se så finns dte åtminstone med fler vägar där.
Ella
Quote from Funbeat user on 15 May 2009, 10:01Det här är en evighetsfråga som blossar upp gång på gång på de olika forumen. Om någon anser sig springa, så gör den det! Oavsett hastighet.
Det här är en evighetsfråga som blossar upp gång på gång på de olika forumen. Om någon anser sig springa, så gör den det! Oavsett hastighet.
Quote from Funbeat user on 15 May 2009, 10:04Eller så kan ni kolla satellitbilderna istället för kartorna. Zoomar man in så syns tex cykelvägar som inte finns med på kartorna.
Eller så kan ni kolla satellitbilderna istället för kartorna. Zoomar man in så syns tex cykelvägar som inte finns med på kartorna.
Quote from Catharina Brattlin on 15 May 2009, 10:07Markus, att lufsa, jogga, springa eller förflyttas sig framåtledes är eg en vääärldslig sak, som Karlsson på taket hade sagt. Och jag tänker inte argumentera emot DITT sätt att se på saken. För det är ju DIN uppfattning. Jag tänker inte ens säga att "Du h
Markus, att lufsa, jogga, springa eller förflyttas sig framåtledes är eg en vääärldslig sak, som Karlsson på taket hade sagt. Och jag tänker inte argumentera emot DITT sätt att se på saken. För det är ju DIN uppfattning. Jag tänker inte ens säga att "Du h
Quote from Funbeat user on 15 May 2009, 10:50"LADY me LUFSEN"..;);)
"LADY me LUFSEN"..;);)
Quote from Catharina Brattlin on 15 May 2009, 10:56🙂
🙂
Quote from Funbeat user on 15 May 2009, 13:21Jo det var väl lite det jag menade att alla har olika hastigheter.. Har man enligt den vana motionären/eliten en för låg hastighet och får det kastat i ansiktet så är det ju lätt för nybörjaren att tycka att man är dålig.. Jag har själv inte världens högs
Jo det var väl lite det jag menade att alla har olika hastigheter.. Har man enligt den vana motionären/eliten en för låg hastighet och får det kastat i ansiktet så är det ju lätt för nybörjaren att tycka att man är dålig.. Jag har själv inte världens högs
Quote from Funbeat user on 15 May 2009, 13:25För somliga är gångarten/springarten? en fråga om fart, för mig är det mer en fråga om effekt eller hur man sätter i fötterna - en gång (!) i tiden (länge sedan)fick jag veta att gång definieras på att man sätter i hälarna först, medan tårna/framfoten går
För somliga är gångarten/springarten? en fråga om fart, för mig är det mer en fråga om effekt eller hur man sätter i fötterna - en gång (!) i tiden (länge sedan)fick jag veta att gång definieras på att man sätter i hälarna först, medan tårna/framfoten går
Quote from Funbeat user on 15 May 2009, 14:43Sylvia: *kram*
Krister: bästa sammanfattningen!
Markus: om du tror att du inte kan springa i niominutersfart så beror det enbart på att du aldrig har sprungit tillräckligt långt/länge 😀
Sylvia: *kram*
Krister: bästa sammanfattningen!
Markus: om du tror att du inte kan springa i niominutersfart så beror det enbart på att du aldrig har sprungit tillräckligt långt/länge 😀