Quote from Funbeat user on 14 May 2009, 20:40Men nu tolkar ni väl Lena lite väl elakt? Linda är en snabb löpare så för _henne_ är det snubbelfart. Lenas kommentar poängterar detta och inget annat, tycker jag.
F ö går min älskling i 7-minuterstempo när han vilar mellan intervallerna. Om han går rik
Men nu tolkar ni väl Lena lite väl elakt? Linda är en snabb löpare så för _henne_ är det snubbelfart. Lenas kommentar poängterar detta och inget annat, tycker jag.
F ö går min älskling i 7-minuterstempo när han vilar mellan intervallerna. Om han går rik
Quote from Funbeat user on 14 May 2009, 20:45Har man dessutom kört intervaller med Lena så vet man. Eller rättare sagt, vi har kört intervaller samtidigt på bana. Nyligen har Lena bannat mig på annan plats på Funbeat för min påstådda oförmåga att springa i sagda fart. Men jag tyckte nog också att in
Har man dessutom kört intervaller med Lena så vet man. Eller rättare sagt, vi har kört intervaller samtidigt på bana. Nyligen har Lena bannat mig på annan plats på Funbeat för min påstådda oförmåga att springa i sagda fart. Men jag tyckte nog också att in
Quote from Funbeat user on 14 May 2009, 20:48Tyvärr känner jag inte Lena (ännu?), och kände mig väldigt ledsen över den (som jag upplevde som) nedlåtande tonen.
Men, ok, jag är inte långsint om det ligger till som ni säger! 🙂// Susanne -som är stolt över att nästan kommit ner i 35 min / 5 km-tem
Tyvärr känner jag inte Lena (ännu?), och kände mig väldigt ledsen över den (som jag upplevde som) nedlåtande tonen.
Men, ok, jag är inte långsint om det ligger till som ni säger! 🙂
// Susanne -som är stolt över att nästan kommit ner i 35 min / 5 km-tem
Quote from Funbeat user on 14 May 2009, 20:51Sen tycker jag ni glömmer bort en viktig sak också: benlängden! 😉
Sen tycker jag ni glömmer bort en viktig sak också: benlängden! 😉
Quote from Funbeat user on 14 May 2009, 20:57Back to basic...Anna vill veta hur fort hon ska springa å i vilken startgrupp typ....Du kutar 5 km på 30 å det är skitabra...6 min/km....å i lopp så kan vi nog kapa av typ en 30 sek på kilometern....(Kanske blir det ännu mera..????)
Å så Lenas ton den kan
Back to basic...Anna vill veta hur fort hon ska springa å i vilken startgrupp typ....Du kutar 5 km på 30 å det är skitabra...6 min/km....å i lopp så kan vi nog kapa av typ en 30 sek på kilometern....(Kanske blir det ännu mera..????)
Å så Lenas ton den kan
Quote from Funbeat user on 14 May 2009, 20:59När jag sprang (startade i alla fall, bröt efter ca 110 km) Spartathlon i höstas gled det upp och förbi en japanska. Hon nådde mig till pulsbandet ungefär. Korta trippande steg, men väldigt ofta, med väldigt korta ben.
Jag kommenterade japanskan till komp
När jag sprang (startade i alla fall, bröt efter ca 110 km) Spartathlon i höstas gled det upp och förbi en japanska. Hon nådde mig till pulsbandet ungefär. Korta trippande steg, men väldigt ofta, med väldigt korta ben.
Jag kommenterade japanskan till komp
Quote from Bjarne Lewin on 14 May 2009, 21:05Grattis Susanne till att du börjat med löpning. Lyckas du göra det tre gånger i veckan kommer du att springa fortare och fortare för varje sommarmånad (och för den delen höst och vintermånad också) (H:)
Det är ju faktiskt så att har man börjat med löpnin
Grattis Susanne till att du börjat med löpning. Lyckas du göra det tre gånger i veckan kommer du att springa fortare och fortare för varje sommarmånad (och för den delen höst och vintermånad också) (H:)
Det är ju faktiskt så att har man börjat med löpnin
Quote from Funbeat user on 14 May 2009, 21:11Klart du ska vara stolt Susanne! (t+)
Jag har för mig att jag skrävlade som bara den när jag kom under 35 första gången, så jag förstår precis hur du känner dig!
Klart du ska vara stolt Susanne! (t+)
Jag har för mig att jag skrävlade som bara den när jag kom under 35 första gången, så jag förstår precis hur du känner dig!
Quote from Funbeat user on 14 May 2009, 21:16Tack! Jag HAR varit under 35 min förr, när jag var lite lättare och hade bättre kondis, men har legat i 40-min-tempo länge nu. Sist jag sprang kom jag precis under 35, men misstänker att sträckan var lite kortare än 5 km (baserat på orken). Tyvärr kan jag
Tack! Jag HAR varit under 35 min förr, när jag var lite lättare och hade bättre kondis, men har legat i 40-min-tempo länge nu. Sist jag sprang kom jag precis under 35, men misstänker att sträckan var lite kortare än 5 km (baserat på orken). Tyvärr kan jag
Quote from Funbeat user on 14 May 2009, 21:23Nu har jag aldrig sprungit som ung (eller hur man nu ska uttrycka det, jag är inte så gammal som det där får mig att verka;) ) så jag har inget att riktigt jämföra med, men visst måste du väl vara stoltare nu än du var då? Det är ju mycket tuffare att ha
Nu har jag aldrig sprungit som ung (eller hur man nu ska uttrycka det, jag är inte så gammal som det där får mig att verka;) ) så jag har inget att riktigt jämföra med, men visst måste du väl vara stoltare nu än du var då? Det är ju mycket tuffare att ha