Quote from Funbeat user on 17 May 2009, 19:53Prova med lite mer intervallträning och fartlek för då "måste" du springa foratre under en begränsad tid vilket i slutändan kommer göra att ditt bekväma tempo blir snabbare 🙂
Prova med lite mer intervallträning och fartlek för då "måste" du springa foratre under en begränsad tid vilket i slutändan kommer göra att ditt bekväma tempo blir snabbare 🙂
Quote from Funbeat user on 17 May 2009, 20:44Springer oftast ensam, då tycker jag det är svårt med motivationen att intervallträna, det går skapligt om det finns några uppförsbackar, men där jag springer är dom tyvärr lätträknade.
Springer oftast ensam, då tycker jag det är svårt med motivationen att intervallträna, det går skapligt om det finns några uppförsbackar, men där jag springer är dom tyvärr lätträknade.
Quote from Elias Engqvist on 18 May 2009, 00:21Koncentration på löpning istf att tänka på annat under tiden!
Koncentration på löpning istf att tänka på annat under tiden!
Quote from Funbeat user on 18 May 2009, 09:20Jag håller med Christer!
Tycker själv att det går lättare på lopp. Då tänker jag att om jag inte ligger i så fort jag kan nu så kommer jag aldrig att kunna ta igen tiden och då kommer jag att bli besviken på sluttiden och förbanna mig själv för att jag i
Jag håller med Christer!
Tycker själv att det går lättare på lopp. Då tänker jag att om jag inte ligger i så fort jag kan nu så kommer jag aldrig att kunna ta igen tiden och då kommer jag att bli besviken på sluttiden och förbanna mig själv för att jag i
Quote from Funbeat user on 18 May 2009, 10:03Ursäkta om det här förefaller vara en korkad kommentar, men är det inte en del av konditionsförbättringen att man ska kunna springa fortare och känna att man anstränger sig lika mycket som man gjorde när man sprang långsammare? Eller menar ni att man inte
Ursäkta om det här förefaller vara en korkad kommentar, men är det inte en del av konditionsförbättringen att man ska kunna springa fortare och känna att man anstränger sig lika mycket som man gjorde när man sprang långsammare? Eller menar ni att man inte
Quote from Funbeat user on 18 May 2009, 13:57Eftersom kroppen anpassar sig fort till det man gör behöver man "hela tiden" förändra sitt träningsschema. Om man hela tiden joggar samma sträcka på samma tid kommer man inte att förbättra sin tid eller blir snabbare om man inte förändrar sin träning helt
Eftersom kroppen anpassar sig fort till det man gör behöver man "hela tiden" förändra sitt träningsschema. Om man hela tiden joggar samma sträcka på samma tid kommer man inte att förbättra sin tid eller blir snabbare om man inte förändrar sin träning helt
Quote from Funbeat user on 18 May 2009, 14:05Nä, det förstår jag! 🙂 Jag tror vi pratar egentligen om två olika saker, men det gör inget. Vi är överrens.
Nä, det förstår jag! 🙂 Jag tror vi pratar egentligen om två olika saker, men det gör inget. Vi är överrens.