Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpninghur gör ni för tagga
You need to log in to create posts and topics.

Ja hur gör ni för att tagga infö en träning??

Sj går jag och intallar mig sj idag skall ja göra en superduper träning säger det flera ggr o många ggr om dagen.. det gör att ja gör lite bättre 🙂 peppar med musik med

Jag sätter ofta upp konkreta, mätbara mål såväl på för den enskilda träningen som för den aktuella träningsperioden och alltsammans givetvis mot ett konkret tävlingsmål.

Oj, så långt har jag inte kommit ännu. För mig handlar det om att genomföra träning som planerat. Lyckas för det mesta och det har hänt att jag har känt mig inspirerad under joggingpasset så jag har sprungit längre än planerat 🙂
Men jag kanske ska sätta

Tagga? Det behöver jag inte. För mig är träning ungefär som att gå till jobbet, jag bara gör det. Det får inte bli för stor grej av det då blir det för komplicerat. Bara på med skorna och ut och sen tänker jag inte så mycket mer på det.

Jag vill bli som du Peter P!

För mig krävs all min energi ett dygn före träningspasset för att verkligen få passet att bli av.

Jag har passet som en målbild i tankarna hela tiden, tänker på det när jag äter och sover, så att uppladdningen ska vara bra

Jag tränar för att tävla. Utan tävlingar skulle det inte bli många knop gjorda.

Jag håller med Peter. Jag behöver inte heller tagga för att träna. Tycker dock det är lite synd att jämställa det med att gå till jobbet, jag tycker iaf att det är mycket roligare att springa.

Enda gången jag behöver peppa mig är innan hårda syrapass som

Nej, jag behöver inte heller tagga, jag är alltid motiverad. Jag är bara tacksam när jag får tid att träna.

Så ett tips kanske är att ha lite lagom ont om tid? Annars kan man ju peppa sig med att staplarna på funbeat växer? Eller påminna sig om hur skön

Vaddå synd att jämnställa med jobb, Peter skrev väl aldrig att han har ett tråkigt jobb? 🙂

Jag jämställer också träning med jobb på konceptuell nivå, dvs något man måste utföra om man vill ha vissa önsvärda effekter.

Jobb leder till mer pengar (jämfört

Mitt jobb är inte tråkigt men jag tycker ändå det är roligare att springa än att jobba.