Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpninghur gör ni för tagga
You need to log in to create posts and topics.

Nejdå, vi är alla djupgående existentialister och svävar omkring i ett nirvanaliknande tillstånd, likt buddistmunkar med pulsklockor och dyra träningsskor. Och vi grämer oss aldrig ett spår om intervallerna går någon sekund långsammare än de gjorde förra

Just så! Tävlingsdjävulen = the dark side of the force

Jag laddar med musik och sedan njuter jag av tanken om att jag vet att jag kommer få någon/några timmars egentid vilket inte alltid är lätt att hitta som småbarnsförälder. Det gör att man ser framemot träningen och ett andningshål i vardagen.

Annakarin om man är 2 som är föräldrar så måste man väl kuna lösa några kvällar var i veckan för egentid?? man måste ju inte göra allt ihopp 🙂

bra där med ladda musik o tankens kraft 🙂

Japp och det är ju precis det vi gör! Annars hade löpningen varit en omöjlighet om jag inte kopplat en cykelvagn bakom mig. Kanske bra träning förresten? Så kan de vara mina alldeles egna supportrar och ropa heja, heja i uppförsbackarna!

det är ju kanon hehe testa 🙂
men nått som ja tycker är jobbigt är när föräldrar tar med sig barn till tex gymet eller nått liknande för många går dit för att va barnfria o samla kraft till sina änglar o vara en bra förälder då vill man ju inte ha en m