Quote from Funbeat user on 18 August 2010, 18:57Vill träna mer än jag har tid till & som min skruttiga otränade kropp klarar av, så det är sällan nån motivationsbrist. Ligger dessutom i en superlång grundträningsperiod så gott som utan mer ansträngande pass. Så oftast handlar det om ren kontemplation,
Vill träna mer än jag har tid till & som min skruttiga otränade kropp klarar av, så det är sällan nån motivationsbrist. Ligger dessutom i en superlång grundträningsperiod så gott som utan mer ansträngande pass. Så oftast handlar det om ren kontemplation,
Quote from Funbeat user on 18 August 2010, 19:13Jag gör vad jag kan för att INTE tagga när jag ska springa. Behöver snarare tagga ner. 🙂 Blir jag för taggad så blir det oftast skit och pannkaka av alltihopa - bättre för mig om jag inte tänker utan bara sticker ut och kutar.
Undantaget är riktigt hår
Jag gör vad jag kan för att INTE tagga när jag ska springa. Behöver snarare tagga ner. 🙂 Blir jag för taggad så blir det oftast skit och pannkaka av alltihopa - bättre för mig om jag inte tänker utan bara sticker ut och kutar.
Undantaget är riktigt hår
Quote from Funbeat user on 18 August 2010, 22:18Det var en i personalen där jag och min mamma som sa: "va kul att din dotter är gravid!"(Jag är ICKE gravid)
Det behövs inte så mycket mer motivation för att ge sig ut och springa
Det var en i personalen där jag och min mamma som sa: "va kul att din dotter är gravid!"(Jag är ICKE gravid)
Det behövs inte så mycket mer motivation för att ge sig ut och springa
Quote from Funbeat user on 20 August 2010, 18:33Jag försöker tänka på känslan jag hade efter senaste passet, den känslan är oftas väldigt skön. medans jag gör mig i ordning inför passet så pumpar jag bra träningsmusik för att få lite uppryckning - funkar bra!
Jag försöker tänka på känslan jag hade efter senaste passet, den känslan är oftas väldigt skön. medans jag gör mig i ordning inför passet så pumpar jag bra träningsmusik för att få lite uppryckning - funkar bra!
Quote from Funbeat user on 20 August 2010, 18:39Jag behöver inte tagga. Oftast längtar jag. Om jag inte längtar så genomför jag träningen ändå. Min svårighet är faktiskt att ta vilodagar (de blir bara färre och färre).
Jag behöver inte tagga. Oftast längtar jag. Om jag inte längtar så genomför jag träningen ändå. Min svårighet är faktiskt att ta vilodagar (de blir bara färre och färre).
Quote from Funbeat user on 23 August 2010, 11:22Jag tror att slutsatsen är att vi alla är väldigt olika. Jag gillar att ha en plan (och jag kör Szalkais program tämligen slaviskt, i vissa fall får man ta hänsyn till Bellmanstaffetter eller liknande som man blir medlurad på 😉 )
Jag trivs med detta; det
Jag tror att slutsatsen är att vi alla är väldigt olika. Jag gillar att ha en plan (och jag kör Szalkais program tämligen slaviskt, i vissa fall får man ta hänsyn till Bellmanstaffetter eller liknande som man blir medlurad på 😉 )
Jag trivs med detta; det
Quote from Funbeat user on 24 August 2010, 00:13Det är ju en prestation att följa Szalkais träningsprogram i 20 veckor, och när man väl börjar följa det blir man motiverad att fortsätta. Tydligt mål och bra upplägg med både kvalitet och kvantitet. Jag valde att inte följa det denna sommar för att jag v
Det är ju en prestation att följa Szalkais träningsprogram i 20 veckor, och när man väl börjar följa det blir man motiverad att fortsätta. Tydligt mål och bra upplägg med både kvalitet och kvantitet. Jag valde att inte följa det denna sommar för att jag v
Quote from Funbeat user on 24 August 2010, 07:07Per: Hur gör du för att taga då?? tagar du för prestera lite bättre eller för att komma ut på tränigen alls??
Per: Hur gör du för att taga då?? tagar du för prestera lite bättre eller för att komma ut på tränigen alls??
Quote from Funbeat user on 24 August 2010, 23:34Jag har egentligen inga märkvärdiga mål med min löpning, vill bara försöka prestera bättre. När man kör crossfit får man ibland oväntad träningsvärk, framförallt squats och burpees sätter sig i låren någon dag efter och då får man försöka tagga sig själv
Jag har egentligen inga märkvärdiga mål med min löpning, vill bara försöka prestera bättre. När man kör crossfit får man ibland oväntad träningsvärk, framförallt squats och burpees sätter sig i låren någon dag efter och då får man försöka tagga sig själv
Quote from Funbeat user on 25 August 2010, 08:33PE: Jag tror att många/de flesta på FB är djupt endorfinberoende, och då ingår motivationen liksom i kitet 😉
Och om man inte bränner ut sig genom att t.ex. låta var pass bli en tävling så blir flertalet träningspass lågintensiva orgier i kontemplation,
PE: Jag tror att många/de flesta på FB är djupt endorfinberoende, och då ingår motivationen liksom i kitet 😉
Och om man inte bränner ut sig genom att t.ex. låta var pass bli en tävling så blir flertalet träningspass lågintensiva orgier i kontemplation,