Quote from Fredrik Närenfors on 23 December 2009, 22:35Trappor är inget man går i. De är till för att springa i. Både upp och ned.
Trappor är inget man går i. De är till för att springa i. Både upp och ned.
Quote from Funbeat user on 23 December 2009, 22:47Hurtbulle.
Hurtbulle.
Quote from Fredrik Närenfors on 23 December 2009, 23:06Har alltid drömt om att bli skälld för hurtbulle.
Tack 🙂
Har alltid drömt om att bli skälld för hurtbulle.
Tack 🙂
Quote from Funbeat user on 23 December 2009, 23:07Se det som en tidig julklapp 🙂
Se det som en tidig julklapp 🙂
Quote from Funbeat user on 24 December 2009, 07:50Dansa runt granen!
Dansa runt granen!
Quote from Funbeat user on 24 December 2009, 09:19Jag tänkte på det här,
när jag skrev det här:
http://www.funbeat.se/blogs/show.aspx?Blogid=51138Helt ärligt och på riktigt (nu sjunker mitt anseende radikalt) men jag har fel personlighetstyp och är för ung och oerfaren, samt har för dålig inlevelseför
Jag tänkte på det här,
när jag skrev det här:
http://www.funbeat.se/blogs/show.aspx?Blogid=51138
Helt ärligt och på riktigt (nu sjunker mitt anseende radikalt) men jag har fel personlighetstyp och är för ung och oerfaren, samt har för dålig inlevelseför
Quote from Funbeat user on 24 December 2009, 10:23Var inte ledsen Frida. Ingen personlighetstyp är "fel".
Och äldre och mer erfaren kommer du att bli med tiden.Men det är klart - för att bli erfaren måste man våga lyssna och försöka leva sig in i, eller åtminstone acceptera, andra människors åsikter,
Var inte ledsen Frida. Ingen personlighetstyp är "fel".
Och äldre och mer erfaren kommer du att bli med tiden.
Men det är klart - för att bli erfaren måste man våga lyssna och försöka leva sig in i, eller åtminstone acceptera, andra människors åsikter,
Quote from ellen olsson on 24 December 2009, 11:04Snö är underbart!
Horisontellt regn kan däremot vara lite hämmande.
Snö är underbart!
Horisontellt regn kan däremot vara lite hämmande.
Quote from Funbeat user on 24 December 2009, 11:56Kjell: Eftersom vi tidningsbud ÄNDÅ inte får lämna tidningen i de där holkarna nere i porten utan MÅSTE leverera vid dörren (innanför eller just utanför i för tidningen avsedd klyka på väggen) så behöver iaf inte JAG bli en latmask på jobbet - men tyvärr
Kjell: Eftersom vi tidningsbud ÄNDÅ inte får lämna tidningen i de där holkarna nere i porten utan MÅSTE leverera vid dörren (innanför eller just utanför i för tidningen avsedd klyka på väggen) så behöver iaf inte JAG bli en latmask på jobbet - men tyvärr
Quote from Funbeat user on 24 December 2009, 16:14Frågan skulle varit "Hur håller man formen med all det här maten och dis?"
Frågan skulle varit "Hur håller man formen med all det här maten och dis?"