Quote from Funbeat user on 21 December 2009, 09:35Vardagsmotion för en redig soffpotatis är att trycka in hissknappen eller släpa sin lekamen fram till närmsta rulltrappa.
För den genomsnittlige FB-geeken är nog vardagsmotionen liksom variationen i mängd otroligt stor.
Vardagsmotion för en redig soffpotatis är att trycka in hissknappen eller släpa sin lekamen fram till närmsta rulltrappa.
För den genomsnittlige FB-geeken är nog vardagsmotionen liksom variationen i mängd otroligt stor.
Quote from Funbeat user on 21 December 2009, 10:29Jag är inte känd för att vara speciellt diplomatisk utan mer rakt på sak. Jag hoppas att ni inte blir arga.
För det första blir jag rätt förvånad över ditt motto. Mottot är: Jag viker inte ner mig. Det låter som om det är precis det du gjort nämligen.
Du
Jag är inte känd för att vara speciellt diplomatisk utan mer rakt på sak. Jag hoppas att ni inte blir arga.
För det första blir jag rätt förvånad över ditt motto. Mottot är: Jag viker inte ner mig. Det låter som om det är precis det du gjort nämligen.
Du
Quote from Funbeat user on 21 December 2009, 19:00Vardagsmotion i Sthlm:
Kliv på tunnelbanan i "fel" ände, så blir det några hundratals meter extra att gå. Som nybörjare kan man nöja sig med halva sträckan. Vill man kombinera motionsmomentet med lite balansövning så kan man prova att gå igenom alla tunn
Vardagsmotion i Sthlm:
Kliv på tunnelbanan i "fel" ände, så blir det några hundratals meter extra att gå. Som nybörjare kan man nöja sig med halva sträckan. Vill man kombinera motionsmomentet med lite balansövning så kan man prova att gå igenom alla tunn
Quote from Funbeat user on 21 December 2009, 19:19Hehe, Rickard, som inpyrd 08:a borde du absolut prova springa uppför fel rulltappa 😉 eller skubba på fel rullband på centralen mot Kista/Akalla:@
Edit: Eller köra ett intervallpass i "fårfållan" mellan tågen och tuben i rusningstrafik, fatta vilket j-a
Hehe, Rickard, som inpyrd 08:a borde du absolut prova springa uppför fel rulltappa 😉 eller skubba på fel rullband på centralen mot Kista/Akalla:@
Edit: Eller köra ett intervallpass i "fårfållan" mellan tågen och tuben i rusningstrafik, fatta vilket j-a
Quote from Funbeat user on 21 December 2009, 19:46Om du åker *mot* Hjulsta/Akalla så lutar ju rullbanden på T-centralen nedåt. De går dessutom inte särskilt fort, så en normaltränad person borde inte ha några problem att jogga nedför fel band. 🙂
Om du åker *mot* Hjulsta/Akalla så lutar ju rullbanden på T-centralen nedåt. De går dessutom inte särskilt fort, så en normaltränad person borde inte ha några problem att jogga nedför fel band. 🙂
Quote from Funbeat user on 21 December 2009, 21:45I rusningstrafik???
I rusningstrafik???
Quote from Funbeat user on 21 December 2009, 23:47Köp dubbade skor och fortsätt som vanligt, vad är problemet?
De e ente möd de fina tål som skåningen sa!
Köp dubbade skor och fortsätt som vanligt, vad är problemet?
De e ente möd de fina tål som skåningen sa!
Quote from Funbeat user on 22 December 2009, 09:38Tack Manne. När jag tänker efter förstår jag inte heller problemet. För övrigt är rund också en form. Och Burpees är inte att leka med.
Den här killen är min nya vinterälskling.
Bara copy paste, spela upp på storbilds-skärmen:
http://www.youtube.com/wat
Tack Manne. När jag tänker efter förstår jag inte heller problemet. För övrigt är rund också en form. Och Burpees är inte att leka med.
Den här killen är min nya vinterälskling.
Bara copy paste, spela upp på storbilds-skärmen:
http://www.youtube.com/wat
Quote from Funbeat user on 22 December 2009, 10:01Annika:
jag blir absolut inte arg i alla fall. Det blir jag bara när folk är nedvärderande och elaka, inte när de är rättframma och respektfulla.Mitt motto gäller tävling och enstaka tillfällen, inte långvariga regelmässiga vanor. Jag är en typisk känsl
Annika:
jag blir absolut inte arg i alla fall. Det blir jag bara när folk är nedvärderande och elaka, inte när de är rättframma och respektfulla.
Mitt motto gäller tävling och enstaka tillfällen, inte långvariga regelmässiga vanor. Jag är en typisk känsl
Quote from Funbeat user on 22 December 2009, 14:54Lena, ok, jag är med på mottot.
Men det var en sak till.
Vad har du tänkt göra för förändringar?
Lena, ok, jag är med på mottot.
Men det var en sak till.
Vad har du tänkt göra för förändringar?