Quote from Funbeat user on 22 December 2009, 16:41Jag har inte tänkt göra några förändringar alls. Nu ligger ju snön och det är kallt.
Jag har inte tänkt göra några förändringar alls. Nu ligger ju snön och det är kallt.
Quote from Funbeat user on 22 December 2009, 20:33Hopprep, klart underskattat.
Hopprep, klart underskattat.
Quote from Funbeat user on 22 December 2009, 22:53Jag vart ute i Hbg och sprang 8 km ikväll med dubbade skor och det snöade 1 dm på 1,5 timme men det vart faktiskt riktigt skönt!
Kallt kan det ju aldrig bli iaf....men sen har jag ju bott i Västerbotten med så jag har kanske lärt mig att uppskatta det.
Jag vart ute i Hbg och sprang 8 km ikväll med dubbade skor och det snöade 1 dm på 1,5 timme men det vart faktiskt riktigt skönt!
Kallt kan det ju aldrig bli iaf.
...men sen har jag ju bott i Västerbotten med så jag har kanske lärt mig att uppskatta det.
Quote from Funbeat user on 23 December 2009, 18:54Man håller nu på att effektivisera postutlämningen genom att ha alla postlådorna på nedre botten i varje flerlägenhetshus...(Har jag lärt mig av mina söner i Gävle..) Så istället för en jogging på typ 2.75 meter så blir det nu trapp-träning varje morn gån
Man håller nu på att effektivisera postutlämningen genom att ha alla postlådorna på nedre botten i varje flerlägenhetshus...(Har jag lärt mig av mina söner i Gävle..) Så istället för en jogging på typ 2.75 meter så blir det nu trapp-träning varje morn gån
Quote from Funbeat user on 23 December 2009, 19:14Jag bor på fjärde våningen, och har hiss 🙂
Jag bor på fjärde våningen, och har hiss 🙂
Quote from Funbeat user on 23 December 2009, 19:17Och jag är faktiskt inte helt säker på att det inte har ett samband, att jag under fem års tid konsekvent använde trappor istället för hiss och under denna tid arbetade på nionde våningen (tredje våningen det femte året) men när jag sedan slutade använda
Och jag är faktiskt inte helt säker på att det inte har ett samband, att jag under fem års tid konsekvent använde trappor istället för hiss och under denna tid arbetade på nionde våningen (tredje våningen det femte året) men när jag sedan slutade använda
Quote from Funbeat user on 23 December 2009, 19:38I dagens moderna latmasksamhälle är trappor inte längre nåt man går i. Trappor = nödutgång. No more.
I dagens moderna latmasksamhälle är trappor inte längre nåt man går i. Trappor = nödutgång. No more.
Quote from Catharina Brattlin on 23 December 2009, 19:41Lena, skippa hissen så kommer det att hända grejor. Sen kan man kanske hoppas på att tvättstugan ligger i källaren? Eller kanske i ett annat hus t o m?
🙂
Lena, skippa hissen så kommer det att hända grejor. Sen kan man kanske hoppas på att tvättstugan ligger i källaren? Eller kanske i ett annat hus t o m?
🙂
Quote from Funbeat user on 23 December 2009, 19:48I min värld (och då är jag ju besvisligen en latmask) är hiss inte nåt man åker i, om man inte är handikappad, har tunga saker att bära, har en vagn med sig eller det är ohemult många trappor att gå.
🙂
I min värld (och då är jag ju besvisligen en latmask) är hiss inte nåt man åker i, om man inte är handikappad, har tunga saker att bära, har en vagn med sig eller det är ohemult många trappor att gå.
🙂
Quote from Funbeat user on 23 December 2009, 20:26Men Lena:
"men när jag sedan slutade använda trappor för att konsekvent åka hiss gick upp åtta kilo i vikt."
Ny värld nu? 🙂
Men Lena:
"men när jag sedan slutade använda trappor för att konsekvent åka hiss gick upp åtta kilo i vikt."
Ny värld nu? 🙂