Quote from Funbeat user on 19 December 2009, 16:10Silke? Jag tycker det är dags att sluta behandla långdistanslöpare med silkesvantar.
Silke? Jag tycker det är dags att sluta behandla långdistanslöpare med silkesvantar.
Quote from Funbeat user on 19 December 2009, 16:12just det, stavar är jättebra. Hela det året jag ägnade åt att läka ihop en ledbandskada gick jag mycket stavgång just för att klara av halt underlag.
Visst är det gum- och gubbvarning på stavgång, men på vintern kan man ju dra ned mössan i pannan och ha
just det, stavar är jättebra. Hela det året jag ägnade åt att läka ihop en ledbandskada gick jag mycket stavgång just för att klara av halt underlag.
Visst är det gum- och gubbvarning på stavgång, men på vintern kan man ju dra ned mössan i pannan och ha
Quote from Funbeat user on 19 December 2009, 17:21Nä nä nä - det är Elofsson-Svan-Dählie-Ulvang-varning på stavgång om nåt.
Jag är utbildad stavgångsledare och jag har jagat folk uppför Hammarbybacken m.m. - stavgång är tufft!
Men tack för tipset - för jag glömmer liksom bort att man kan ha dem på staden
Nä nä nä - det är Elofsson-Svan-Dählie-Ulvang-varning på stavgång om nåt.
Jag är utbildad stavgångsledare och jag har jagat folk uppför Hammarbybacken m.m. - stavgång är tufft!
Men tack för tipset - för jag glömmer liksom bort att man kan ha dem på staden
Quote from Funbeat user on 19 December 2009, 17:50Just det, stavar är grymt bra träning. Jag måste leta fram mina stavar. I Göteborg är det bara lite rimfrost så skidor funkar inte, men stavar funkar alltid.
Just det, stavar är grymt bra träning. Jag måste leta fram mina stavar. I Göteborg är det bara lite rimfrost så skidor funkar inte, men stavar funkar alltid.
Quote from Funbeat user on 19 December 2009, 18:03Hur...man joggar på sandade trottoarer..samt springer lite "vid sidan om",i orörd nysnö..fluffigt! Pulver snö är som..man sprättat upp 100 dunkuddar 🙂