Quote from Funbeat user on 14 December 2014, 19:19Men varför är det hela så problematiskt?
Vet inte vilka sidor Martin hänger på då han besöker facebook, bloggar och instagram. Själv har jag inte järnkoll på dessa sidor men cyklar däremot en del.
Ägnar mej gärna åt motionslopp tex och då jag tittar runt
Men varför är det hela så problematiskt?
Vet inte vilka sidor Martin hänger på då han besöker facebook, bloggar och instagram. Själv har jag inte järnkoll på dessa sidor men cyklar däremot en del.
Ägnar mej gärna åt motionslopp tex och då jag tittar runt
Quote from Funbeat user on 14 December 2014, 21:49Det här var en ganska intressant tråd. Jag håller med P. Nästan precis alla i Sverige kan köpa en racercykel om de vill. Det handlar om prioriteringar i hushållsekonomin och om aktiva livsstilsval. Hushållsekonomi borde vara ett obligatoriskt ämne i skola
Det här var en ganska intressant tråd. Jag håller med P. Nästan precis alla i Sverige kan köpa en racercykel om de vill. Det handlar om prioriteringar i hushållsekonomin och om aktiva livsstilsval. Hushållsekonomi borde vara ett obligatoriskt ämne i skola
Quote from Mattias Johansson on 17 December 2014, 15:31Sedan behöver man ju inte heller köpa allt på en gång...
Har i dagarna lagt beställning på grejor för uppgradering.Tar man det i moment så kan man förfina sin cykel under en längre tidsperiod. Tex Ett år ny växelgrupp, annat år ny ram och ett tredje år
Sedan behöver man ju inte heller köpa allt på en gång...
Har i dagarna lagt beställning på grejor för uppgradering.
Tar man det i moment så kan man förfina sin cykel under en längre tidsperiod. Tex Ett år ny växelgrupp, annat år ny ram och ett tredje år
Quote from Funbeat user on 17 December 2014, 18:47absolut lägg uppgraderingen på flera år som linnea säger
absolut lägg uppgraderingen på flera år som linnea säger
Quote from Mattias Johansson on 17 December 2014, 19:45linnea? Herr linnea om jag får be…(H)
linnea? Herr linnea om jag får be…(H)
Quote from Funbeat user on 18 December 2014, 02:55Men viss humor och en smula ironi ligger ju denna med i tråden.
Svaret på frågan varför?
https://www.lendo.se/?tracking_id=386&gclid=CNjhtNy9zsICFYLhcgodWWgAyw
Vänligen
P.
Men viss humor och en smula ironi ligger ju denna med i tråden.
Svaret på frågan varför?
https://www.lendo.se/?tracking_id=386&gclid=CNjhtNy9zsICFYLhcgodWWgAyw
Vänligen
P.
Quote from Funbeat user on 18 December 2014, 07:43P. har löst problemet dyra racer cyklar till hela svenska folket till jul
P. har löst problemet dyra racer cyklar till hela svenska folket till jul
Quote from Funbeat user on 18 December 2014, 14:15Nja, inte jag. Lendo har lösningen (H)
God jul
P.
Nja, inte jag. Lendo har lösningen (H)
God jul
P.
Quote from Funbeat user on 18 December 2014, 16:42haha tomten jobbar hos lendo
haha tomten jobbar hos lendo
Quote from Funbeat user on 21 December 2014, 23:42En dagstidning kostar inte 5500:- om året, man köper en pren för drygt 2000 vilket iofs räcker till en rätt fin cykel efter tio år. Men om det ska ta tio år att spara ihop till en cykel så skulle jag säga att det är ekvivalent med att inte ha råd. Det är
En dagstidning kostar inte 5500:- om året, man köper en pren för drygt 2000 vilket iofs räcker till en rätt fin cykel efter tio år. Men om det ska ta tio år att spara ihop till en cykel så skulle jag säga att det är ekvivalent med att inte ha råd. Det är