Quote from Funbeat user on 10 December 2014, 18:53men då vill man ju inte ha en dyr cykel lars
men då vill man ju inte ha en dyr cykel lars
Quote from Mattias Johansson on 11 December 2014, 09:32http://www.konsumentverket.se/Global/Konsumentverket.se/Beställa%20och%20ladda%20ner/Broschyrer/Dokument/2014/kollpapengarna-2014-kov.pdf
Quote from Funbeat user on 11 December 2014, 17:46...men ola, man kanske visst vill ha en dyr cykel och har prioriterat mat, hyra, elräkning, fackavgift och blöjor till barnen.
...men ola, man kanske visst vill ha en dyr cykel och har prioriterat mat, hyra, elräkning, fackavgift och blöjor till barnen.
Quote from Funbeat user on 11 December 2014, 19:48Ensamstående sjuksyrra med två ungar kan nog prioritera bäst hen vill utan att för den skulle få råd med "finare" cyklar.
/F
Ensamstående sjuksyrra med två ungar kan nog prioritera bäst hen vill utan att för den skulle få råd med "finare" cyklar.
/F
Quote from Funbeat user on 11 December 2014, 20:40Lars!? Vad har alla de där skittråkiga grejerna du räknade upp med fina cyklar att göra? Snacka om att ha felaktiga prioriteringar i sådana fall =D
Lars!? Vad har alla de där skittråkiga grejerna du räknade upp med fina cyklar att göra? Snacka om att ha felaktiga prioriteringar i sådana fall =D
Quote from Funbeat user on 11 December 2014, 20:41Tillåt mig släppa en bomb.
Man kan ju också konstatera att de flesta som har råd att köpa en "dyr" cykel gör det inte. De köper inte någon vettig cykel över huvud taget. Och väldigt många som har en ganska ok cykel har egentligen råd att köpa en ännu dyra
Tillåt mig släppa en bomb.
Man kan ju också konstatera att de flesta som har råd att köpa en "dyr" cykel gör det inte. De köper inte någon vettig cykel över huvud taget. Och väldigt många som har en ganska ok cykel har egentligen råd att köpa en ännu dyra
Quote from Funbeat user on 11 December 2014, 20:47ja du lars vet inte vad du vill komma med du är lite utanför tråden nu
ja du lars vet inte vad du vill komma med du är lite utanför tråden nu
Quote from Funbeat user on 12 December 2014, 06:21"Det är inte alla som vet vilka saker man bör prioritera i livet."
http://sv.m.wiktionary.org/wiki/prioritera
Jag vill påstå att alla som bor i Sverige har råd med en finare/dyrare cykel om man verkligen prioriterar det. Det kommer bara att ta olika lån
"Det är inte alla som vet vilka saker man bör prioritera i livet."
http://sv.m.wiktionary.org/wiki/prioritera
Jag vill påstå att alla som bor i Sverige har råd med en finare/dyrare cykel om man verkligen prioriterar det. Det kommer bara att ta olika lån
Quote from Funbeat user on 12 December 2014, 07:35P: Då hade du förmånen att kunna prioritera bort något som egentligen var en helt onödig utgift. Som jag skrev från början har de flesta med heltidsjobb och ordnad ekonomi råd med en dyr hobby om den prioriteras. Som flera andra i tråden gjort oss uppmärk
P: Då hade du förmånen att kunna prioritera bort något som egentligen var en helt onödig utgift. Som jag skrev från början har de flesta med heltidsjobb och ordnad ekonomi råd med en dyr hobby om den prioriteras. Som flera andra i tråden gjort oss uppmärk
Quote from Funbeat user on 12 December 2014, 07:56P. kan vara det bästa inlägg du har skrivigt många plus
P. kan vara det bästa inlägg du har skrivigt många plus