Quote from Funbeat user on 7 December 2014, 12:52Jag tror det är fåfänga, dom som köpt dyra cyklar vill visa upp den på instagram, forum, facebook mm. Så dessa blir mer synliga.
Jag tror det är fåfänga, dom som köpt dyra cyklar vill visa upp den på instagram, forum, facebook mm. Så dessa blir mer synliga.
Quote from Funbeat user on 7 December 2014, 13:16Nä alla har såklart inte råd, men det är för det mesta inte de som undrar hur man kan lägga så mycket pengar på en cykel. Utan det är de som har pengar men ändå inte förstår varför man lägger dom på en cykel, istället för annan random statuspryl.
Nä alla har såklart inte råd, men det är för det mesta inte de som undrar hur man kan lägga så mycket pengar på en cykel. Utan det är de som har pengar men ändå inte förstår varför man lägger dom på en cykel, istället för annan random statuspryl.
Quote from Mattias Johansson on 7 December 2014, 13:19Tror Fredrik har en stor poäng i det hela.
Tror Fredrik har en stor poäng i det hela.
Quote from Funbeat user on 7 December 2014, 14:201+ Fredrik
1+ Fredrik
Quote from Lena O on 7 December 2014, 17:29Fick min första lvg cykel på min 15 årsdag som present av mina föräldrar
En BSA Tour de Britain
Stulen året efter köpte jag min nästa en begagnad Raleigh för £120
Stulen, Lånade farsans ... stulen ... var utan cykel tills jag fick en Nishiki med hjälp av
Fick min första lvg cykel på min 15 årsdag som present av mina föräldrar
En BSA Tour de Britain
Stulen året efter köpte jag min nästa en begagnad Raleigh för £120
Stulen, Lånade farsans ... stulen ... var utan cykel tills jag fick en Nishiki med hjälp av
Quote from Funbeat user on 9 December 2014, 21:09Naturligtvis har inte alla råd, tyvärr.
Men väldigt många av oss som håller på är medåldersmän, har jobbat 20-30 år, många har ingenjörsyrken.
Vilket gör att mycket av det nödvändigaste är redan införskaffat och det finns en möjligt att satsa på sin hobby
Naturligtvis har inte alla råd, tyvärr.
Men väldigt många av oss som håller på är medåldersmän, har jobbat 20-30 år, många har ingenjörsyrken.
Vilket gör att mycket av det nödvändigaste är redan införskaffat och det finns en möjligt att satsa på sin hobby
Quote from Funbeat user on 10 December 2014, 01:17Klart man har råd, det handlar bara om att prioritera.
Köpte min första finare cykel när jag var 14, sommarjobb+ helgjobb gjorde att jag kunde köpa min drömcykel en bianchi för då hissnande 3600:-
Klart man har råd, det handlar bara om att prioritera.
Köpte min första finare cykel när jag var 14, sommarjobb+ helgjobb gjorde att jag kunde köpa min drömcykel en bianchi för då hissnande 3600:-
Quote from Bjarne Lewin on 10 December 2014, 14:32(t+) på Anja!
Tack och lov kan jag köpa den cykel jag vill ha!, Jag ser det inte som självklart att det går om man bara prioriterar rätt, även om det är så för mig just nu i alla fall.
Olika personer har väldigt olika livsvilkor i dagens Sverige!
(t+) på Anja!
Tack och lov kan jag köpa den cykel jag vill ha!, Jag ser det inte som självklart att det går om man bara prioriterar rätt, även om det är så för mig just nu i alla fall.
Olika personer har väldigt olika livsvilkor i dagens Sverige!
Quote from Funbeat user on 10 December 2014, 16:07Klart man har råd, det handlar bara om att prioritera.
1+
Klart man har råd, det handlar bara om att prioritera.
1+
Quote from Funbeat user on 10 December 2014, 16:32Men ola... Om man har prioriterat bort en dyr cykel och lägger pengarna på annat har man väl inte råd?
Men ola... Om man har prioriterat bort en dyr cykel och lägger pengarna på annat har man väl inte råd?