Quote from Funbeat user on 25 November 2014, 18:05Det räcker att åka till närmaste ica-maxi och kolla vad folk handlar. Min Look är billig om man jämnför med alla dessa "fredagsmys"
Det räcker att åka till närmaste ica-maxi och kolla vad folk handlar. Min Look är billig om man jämnför med alla dessa "fredagsmys"
Quote from Funbeat user on 29 November 2014, 18:29Du skulle se mina "fredagsmys" på systembolaget =)
Hualigen….
Du skulle se mina "fredagsmys" på systembolaget =)
Hualigen….
Quote from Funbeat user on 29 November 2014, 22:15Med en sociologisk term: Conspicuous consumption. Förut var det segling, sedan golf och nu är det uthållighetsidrott...
Tror jag...
Med en sociologisk term: Conspicuous consumption. Förut var det segling, sedan golf och nu är det uthållighetsidrott...
Tror jag...
Quote from Funbeat user on 30 November 2014, 20:09Oinsatt folk undrar hur man kan betala så mycket för en cykel för de ser bara två hjul, en ram och ett styre.
Insatt folk ifrågasätter eftersom de tycker att ens hastighet och ambitionsnivå inte motsvarar vad cykeln kostar. Också ganska unikt för cykel t
Oinsatt folk undrar hur man kan betala så mycket för en cykel för de ser bara två hjul, en ram och ett styre.
Insatt folk ifrågasätter eftersom de tycker att ens hastighet och ambitionsnivå inte motsvarar vad cykeln kostar. Också ganska unikt för cykel t
Quote from Funbeat user on 30 November 2014, 20:13Allt är relativt. Sörlänning inflyttad till Dalarna reagerade på en ung student som berättade att hen köpt en snöskoter för 150 tusen.
Allt är relativt. Sörlänning inflyttad till Dalarna reagerade på en ung student som berättade att hen köpt en snöskoter för 150 tusen.
Quote from Funbeat user on 30 November 2014, 21:10Jag antar att TS ställer frågan för att han inte har råd, inte ens om han högprioriterar. Tror/vet att det finns många i vårt land som inte har så hög årslön så att de kan köpa en "nöjesmaskin" för 40-80´.
Bilar tror jag fortfarande räknas som "nyttofärdm
Jag antar att TS ställer frågan för att han inte har råd, inte ens om han högprioriterar. Tror/vet att det finns många i vårt land som inte har så hög årslön så att de kan köpa en "nöjesmaskin" för 40-80´.
Bilar tror jag fortfarande räknas som "nyttofärdm
Quote from Funbeat user on 30 November 2014, 21:57"Hon hade ett par skor, kängor, som barn. På sommaren sprang hon ofta barfota"
Minna barn får inte springa barfota, även om de ville göra det. Alla jävlar som slänger flaskor, kanyler och annan skit. Så det där håller inte.
Och bara för att våra föräld
"Hon hade ett par skor, kängor, som barn. På sommaren sprang hon ofta barfota"
Minna barn får inte springa barfota, även om de ville göra det. Alla jävlar som slänger flaskor, kanyler och annan skit. Så det där håller inte.
Och bara för att våra föräld
Quote from Funbeat user on 5 December 2014, 21:44Tack Christer Carlsson.
Har faktiskt suttit här helt häpen och följt tråden utan att riktigt våga svara. Arrogansen bara flödar i alla tvärsäkra uttalanden om att den som prioriterar rätt kan köpa en cykel.
Jag kan under inga som helst omständigheter kö
Tack Christer Carlsson.
Har faktiskt suttit här helt häpen och följt tråden utan att riktigt våga svara. Arrogansen bara flödar i alla tvärsäkra uttalanden om att den som prioriterar rätt kan köpa en cykel.
Jag kan under inga som helst omständigheter kö
Quote from Funbeat user on 6 December 2014, 07:44är väll lite upp till var och en vad dom lägger sina pengar på
är väll lite upp till var och en vad dom lägger sina pengar på
Quote from Mattias Johansson on 7 December 2014, 10:36Anja
Givet har inte "alla" råd. Lika lite som "alla" eller de "flesta" här cyklar på dyra cyklar i den bemärkelsen som trådskaparen syftar.
Men jag inbillar mig och hoppas att så länge man har ett ordnat liv så förr eller senare så når man en punkt i si
Anja
Givet har inte "alla" råd. Lika lite som "alla" eller de "flesta" här cyklar på dyra cyklar i den bemärkelsen som trådskaparen syftar.
Men jag inbillar mig och hoppas att så länge man har ett ordnat liv så förr eller senare så når man en punkt i si