Quote from Funbeat user on 21 November 2014, 17:36P tänkte jag fel när jag satte ihop min Argon 18 för 50 000 när listpriset var 25 000 :-S
P tänkte jag fel när jag satte ihop min Argon 18 för 50 000 när listpriset var 25 000 :-S
Quote from Funbeat user on 22 November 2014, 03:36Nej eller ja, kanske. Vet inte säkert. Men skit samma hoppas du blev nöjd med svaret och ffa. din cykel.
Lycka till med ev. nya byggutmaningar.
Vänligen
P.
Nej eller ja, kanske. Vet inte säkert. Men skit samma hoppas du blev nöjd med svaret och ffa. din cykel.
Lycka till med ev. nya byggutmaningar.
Vänligen
P.
Quote from Elias Engqvist on 22 November 2014, 23:02BILD:http://redhorse.se/cs/pics/Sport/cykelkvitto.jpg
En riktigt bra cykel m stålrör (reynolds-rör förstås) c:a 9kg tror jag. Vad priset motsvarar idag vet jag inte dock...
Apropå cykelpriser förr...
BILD:http://redhorse.se/cs/pics/Sport/cykelkvitto.jpg
En riktigt bra cykel m stålrör (reynolds-rör förstås) c:a 9kg tror jag. Vad priset motsvarar idag vet jag inte dock...
Apropå cykelpriser förr...
Quote from Funbeat user on 23 November 2014, 00:153 875 kronor 1983 motsvarar 9 100,35 kronor i dag eller rättare sagt i år 2014 (Januari). Detta innebär en förändring med 134,85%
Vänligen
P.
3 875 kronor 1983 motsvarar 9 100,35 kronor i dag eller rättare sagt i år 2014 (Januari). Detta innebär en förändring med 134,85%
Vänligen
P.
Quote from Funbeat user on 23 November 2014, 09:213 875 kronor 1983 motsvarar 9 100,35 kronor i dag eller rättare sagt i år 2014 (Januari). Detta innebär en förändring med 134,85%
hur tänker du där P
3 875 kronor 1983 motsvarar 9 100,35 kronor i dag eller rättare sagt i år 2014 (Januari). Detta innebär en förändring med 134,85%
hur tänker du där P
Quote from Funbeat user on 23 November 2014, 10:36Äkta stål-racer, Cresent från 1999, knappt 6000kr tror jag att jag betalade. Säkert kul med att sätta stora pengar på cykel du får inte bättre kondition med dyrare cykel om det inte indirekt leder till att du cyklar mera. Och faktiskt riktigt kul att spöa
Äkta stål-racer, Cresent från 1999, knappt 6000kr tror jag att jag betalade. Säkert kul med att sätta stora pengar på cykel du får inte bättre kondition med dyrare cykel om det inte indirekt leder till att du cyklar mera. Och faktiskt riktigt kul att spöa
Quote from Funbeat user on 23 November 2014, 16:51Rostig, aj aj, en sann cyklist vårdar sina ägodelar, har själv en Bottecchia som jag byggde ihop -88 Columbus rör och nästan i mint conditon, mycket pga att den bara rullat 500mil, allt orginal!
Till salu förövrigt 🙂
Rostig, aj aj, en sann cyklist vårdar sina ägodelar, har själv en Bottecchia som jag byggde ihop -88 Columbus rör och nästan i mint conditon, mycket pga att den bara rullat 500mil, allt orginal!
Till salu förövrigt 🙂
Quote from Mattias Johansson on 24 November 2014, 09:16Kom och tänka på ang prioriteringar. Rökning!
Jag fimpade för gott för drygt 7 år sedan. Innan var jag uppe i nästan ett paket om dagen. Dvs ca 50 kr per dag. => ca 18.250 kr per år. 127.750 kr på 7 år.
Det blir en ganska hyfsad cykel....(H)
Kom och tänka på ang prioriteringar. Rökning!
Jag fimpade för gott för drygt 7 år sedan. Innan var jag uppe i nästan ett paket om dagen. Dvs ca 50 kr per dag. => ca 18.250 kr per år. 127.750 kr på 7 år.
Det blir en ganska hyfsad cykel....(H)
Quote from Funbeat user on 24 November 2014, 10:12Öööööö, ja lite mer än hyfsad, om du frågar mig.
T.ex. en Wilier Zero.7 Super Record EPS/R-SYS SLR
http://www.bowcycle.com/bicycles/zero-7-super-record-epsr-sys-slr/
Vänligen
P.
Öööööö, ja lite mer än hyfsad, om du frågar mig.
T.ex. en Wilier Zero.7 Super Record EPS/R-SYS SLR
http://www.bowcycle.com/bicycles/zero-7-super-record-epsr-sys-slr/
Vänligen
P.
Quote from ellen olsson on 25 November 2014, 07:39Garanterat billigare på Cykelmagneten.
Garanterat billigare på Cykelmagneten.