Quote from Guest on 7 September 2010, 16:05Undrar hur andra planerar sin tid. Sjäv har jag 1h med bil enkel väg till ett 8-16.30-jobb. Dagarna blir långa och det är ofta träningen som blir nedprioriterad - trots att jag vet att det är grundpelaren för att jag ska må bra.
Hur planerar ni?
Jag önsk
Undrar hur andra planerar sin tid. Sjäv har jag 1h med bil enkel väg till ett 8-16.30-jobb. Dagarna blir långa och det är ofta träningen som blir nedprioriterad - trots att jag vet att det är grundpelaren för att jag ska må bra.
Hur planerar ni?
Jag önsk
Quote from Funbeat user on 7 September 2010, 16:15Jag gick ner i arbetstid!
🙂
Jag gick ner i arbetstid!
🙂
Quote from Funbeat user on 7 September 2010, 16:17Cykla till jobbet o ta det som ett träningspass.
Cykla till jobbet o ta det som ett träningspass.
Quote from Funbeat user on 7 September 2010, 16:28Sö FM: Min fru tränar, jag passar barnen.
Sö EM: Jag långpass, min fru passar barnen.
Ti el. on. EM/kväll: Min fru tränar, jag lagar middan och äter med barnen.
On morgon: Jag tar ut friskvårdstimme på jobbet.O.s.v. Endast en naturkatastrof kan ändra på
Sö FM: Min fru tränar, jag passar barnen.
Sö EM: Jag långpass, min fru passar barnen.
Ti el. on. EM/kväll: Min fru tränar, jag lagar middan och äter med barnen.
On morgon: Jag tar ut friskvårdstimme på jobbet.
O.s.v. Endast en naturkatastrof kan ändra på
Quote from Funbeat user on 7 September 2010, 16:28träna på lunchen, åk komunalt 1/2:a vägen och spring resten hem
träna på lunchen, åk komunalt 1/2:a vägen och spring resten hem
Quote from Funbeat user on 7 September 2010, 16:30^som Maria, fast du kan också cykla till jobbet varannan dag och från jobbet varannan dag, om det tar en timme med bil så blir det en bit i cykelväg antar jag , särskilt om du är ovan.
Cykla eller springa en del av vägen?Kan du träna på lunchen?
Ge dig
^som Maria, fast du kan också cykla till jobbet varannan dag och från jobbet varannan dag, om det tar en timme med bil så blir det en bit i cykelväg antar jag , särskilt om du är ovan.
Cykla eller springa en del av vägen?
Kan du träna på lunchen?
Ge dig
Quote from Funbeat user on 7 September 2010, 16:35Skaffa en pannlampa och kör på kvällen vid 21 och framåt, när barnen gått och lagt sig.
Skaffa kort till gym som har öppet till minst 22, se ovan.
När familjen latar sig i sängen på söndag morgon, stig upp 6-7 och kör ditt långpass innan frukost. Har d
Skaffa en pannlampa och kör på kvällen vid 21 och framåt, när barnen gått och lagt sig.
Skaffa kort till gym som har öppet till minst 22, se ovan.
När familjen latar sig i sängen på söndag morgon, stig upp 6-7 och kör ditt långpass innan frukost. Har d
Quote from Funbeat user on 7 September 2010, 17:28När jag cykelpendlar till och från jobbet så blir det 3 timmars träning om dagen. Jag är inte speciellt sugen på att sticka ut på en löptur efter att ha cyklat hem. Cyklingen tar ca 90 minuter.
Så visst blir löpningen lidande. Cyklar man fem dagar i veck
När jag cykelpendlar till och från jobbet så blir det 3 timmars träning om dagen. Jag är inte speciellt sugen på att sticka ut på en löptur efter att ha cyklat hem. Cyklingen tar ca 90 minuter.
Så visst blir löpningen lidande. Cyklar man fem dagar i veck
Quote from Funbeat user on 7 September 2010, 17:29Springa mellan 21-22 --> 2-23 på kvällen. jätteskönt att få vara sjäv en stund. somar som vintertid. vinter är ju lite bökigt med ljuset, man får hitta en belyst bana (motionsspår eller gator) alt köpa pannlampa.
Springa mellan 21-22 --> 2-23 på kvällen. jätteskönt att få vara sjäv en stund. somar som vintertid. vinter är ju lite bökigt med ljuset, man får hitta en belyst bana (motionsspår eller gator) alt köpa pannlampa.
Quote from Funbeat user on 7 September 2010, 17:30totteman:
du kanske kan psringa en del av sträckan? Ta bussen/tåget/? en bit på vägen och sen springa resten. Så gör jag får att korta ner stäckan och få bort de tråkiga bitarna.
totteman:
du kanske kan psringa en del av sträckan? Ta bussen/tåget/? en bit på vägen och sen springa resten. Så gör jag får att korta ner stäckan och få bort de tråkiga bitarna.