Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningHur hinner ni mer era pass?
You need to log in to create posts and topics.

Jag har börjat byta om till löparkläder på jobbet och träna på vägen hem (stoppar bilen på bra ställe). Det är mycket lättare att få träning gjord än om jag kommer hem och skall "starta om" igen.

När jag kommer hem blir det dusch och då sparar jag lite m

Precis som Stefan,ombyte på jobbet är det optimala för mig! På helgen finns det ju hur mycket tid som helst att träna!:-)

David: Så kan man göra.

Tråkiga bitar är ingenting annat än ett mentalt hinder. Alla sträckor är löpbara...jämt. Sedan kanske man väljer en annan sträcka för att uppleva någonting annat, men distansen ska ju uppnås om det är så att det ingår i träningspl

Jag har sprungit på lunchen ibland som nämns ovan. Har man mat med sig och möjlighet att duscha så är det en rejäl vitamininjektion till eftermiddagen. Nackdelen är att det inte blir några långpass direkt och bor man inne i stan så är det kanske inte värl

Ger mig oxå in i denna tråd, men mycket är ju redan sagt....

Jag cyklar ibland till jobbet (enkel resa ca 40 minuter) och imorse tog jag bussen och klev av tidigare, så det blev 11 km löpning till jobbet 🙂 härligt, men visst, jag var trött när klockan r

Slår ett slag för lunchträningen jag också. Helt perfekt de dagar man vet att kvällen inte är tillgänglig.

Kan vara lite stressigt att hinna med att byta om, träna, duscha och äta på en timme men det vänjer man sig vid. Nu efter ett tag känns det till oc

Glöm inte bort vilopausar mellan dagens alla aktiviteter. Att hinna landa mellan varven. Alldeles för många av mina bekanta har gått in i den berömda väggen och jag själv nära inpå.

Jag blir därför lite mörkrädd av sådana här diskussioner.

Susse: En halvmil lr mil efter jobbet då ens partner tar hand om allt är inte att bränna ut sig. Det är som andra sagt ovan en investering i välmående och om man kör ett lugnt pass så är det dessutom ren K-O-N-T-E-M-P-L-A-T-I-O-N som t.ex. utplånar spänni

Ang utbrändhet så anser jag att en timme träning är bra mycket mer avkopplande och "att landa" än att kolla på tv, eller annat som annars "tar tid". Att få fokusera på sig själv, arbeta med kroppen, fokusera på något helt annat en stund. Ovärderlig avkopp

Jag syftade inte på träningen utan mer det där att det ska hinnas med så mycket. 🙂

Jag har svårt att njuta av ett träningspass om jag tex försöker hinna på en lunchrast.