Quote from Funbeat user on 8 September 2010, 10:23Inte lätt men kanske nödvändigt? Vi lever ju för att må bra, och om vi själva mår bra mår våra barn bra...
Positiv eller negativ spiral avgörs kanske av den egna inställningen till att man just fått tid till ett pass, njuta fullt ut eller jaga upp sig in
Inte lätt men kanske nödvändigt? Vi lever ju för att må bra, och om vi själva mår bra mår våra barn bra...
Positiv eller negativ spiral avgörs kanske av den egna inställningen till att man just fått tid till ett pass, njuta fullt ut eller jaga upp sig in
Quote from Funbeat user on 8 September 2010, 10:25Tack för era kommentarer! Gudars vad duktiga ni är!
Bestämmer man sig så går det och jag vill verkligen bli en tränande person igen!Ha det gott!
Tack för era kommentarer! Gudars vad duktiga ni är!
Bestämmer man sig så går det och jag vill verkligen bli en tränande person igen!
Ha det gott!
Quote from Funbeat user on 8 September 2010, 10:28Fast ibland kan träningen faktiskt kännas som en del i ekorrhjulet. Speciellt då man står i ett fullknökat gym med massor av löpband och alla ser ut som lobotomerade hamstrar som lider av masspsykos. Lite otäckt stundtals.
Jag brukar ofta tänka tanken på
Fast ibland kan träningen faktiskt kännas som en del i ekorrhjulet. Speciellt då man står i ett fullknökat gym med massor av löpband och alla ser ut som lobotomerade hamstrar som lider av masspsykos. Lite otäckt stundtals.
Jag brukar ofta tänka tanken på
Quote from Funbeat user on 8 September 2010, 10:37Peter P, när jag får de tankarna så ser jag den här bilden framför mig. (H)
BILD:imgs.xkcd.com/comics/sheeple.png
Peter P, när jag får de tankarna så ser jag den här bilden framför mig. (H)
BILD:imgs.xkcd.com/comics/sheeple.png
Quote from Funbeat user on 8 September 2010, 10:37Peter P, du skulle komma med mig ut på ett långpass på Ölands Alvar istället för att svettas inne på ett knökat sunkigt gym. Inga vägar, inga turister, inget skräp, inga ljud utom vinden & fåglarna.
Bara du & naturen.
Inbillar mig dessutom att fler av e
Peter P, du skulle komma med mig ut på ett långpass på Ölands Alvar istället för att svettas inne på ett knökat sunkigt gym. Inga vägar, inga turister, inget skräp, inga ljud utom vinden & fåglarna.
Bara du & naturen.
Inbillar mig dessutom att fler av e
Quote from Funbeat user on 8 September 2010, 10:56Kul Magnus! Så är det nog. Man kanske skulle börja lite samtal på t-banan i ämnet!
Anders: Jag är nog ute i naturen så det räcker, men trots det står jag på rad på löpbandet tillräckligt ofta för att få dessa tankar, men de är än mer påträngande i bilköe
Kul Magnus! Så är det nog. Man kanske skulle börja lite samtal på t-banan i ämnet!
Anders: Jag är nog ute i naturen så det räcker, men trots det står jag på rad på löpbandet tillräckligt ofta för att få dessa tankar, men de är än mer påträngande i bilköe
Quote from Funbeat user on 8 September 2010, 11:04Rätt läckert att springa i dimman i morse!
Rätt läckert att springa i dimman i morse!
Quote from Funbeat user on 8 September 2010, 12:02När man snackar sånt här kan man ju skänka framförallt TV4, TV3 och Kanal 5 en tacksam tanke för deras framgångsrika arbete med att göra sina kanaler i princip omöjliga för mig att stå ut med. SVT sänder dessvärre ibland bra program, men i övrigt är det l
När man snackar sånt här kan man ju skänka framförallt TV4, TV3 och Kanal 5 en tacksam tanke för deras framgångsrika arbete med att göra sina kanaler i princip omöjliga för mig att stå ut med. SVT sänder dessvärre ibland bra program, men i övrigt är det l
Quote from Funbeat user on 8 September 2010, 13:17Men det mesta på svt kan ses på svtplay.se, och det gäller ju numera även tv3 och tv4.
Jag såg Idol igår på tv4play. Slapp all reklam! Så man kan inte skylla på favoritprogrammet längre heller.
Men det mesta på svt kan ses på svtplay.se, och det gäller ju numera även tv3 och tv4.
Jag såg Idol igår på tv4play. Slapp all reklam! Så man kan inte skylla på favoritprogrammet längre heller.