Quote from Guest on 7 November 2009, 20:01Provade idag stavlöpning eftersom snön lyser med sin frånvaro. Jobbigt tycker jag. Länge sedan jag kom hem helt utpumpad och låg på halllvet 5 minuter. Hög puls trots ganska låg fart. Under själva passet var det roligt men sista 3 km hem från spåret sög s
Provade idag stavlöpning eftersom snön lyser med sin frånvaro. Jobbigt tycker jag. Länge sedan jag kom hem helt utpumpad och låg på halllvet 5 minuter. Hög puls trots ganska låg fart. Under själva passet var det roligt men sista 3 km hem från spåret sög s
Quote from Funbeat user on 7 November 2009, 20:11Ja då! Jag har åkt ländskidor med sonen i går.Fristil. Vi åkte på kanon snö 700m. sträcka. 10,5 km. jag var slut efter åt. Vi har även fått i dag natur snö. hoppas det håller nu på marken.(t+)
Ja då! Jag har åkt ländskidor med sonen i går.Fristil. Vi åkte på kanon snö 700m. sträcka. 10,5 km. jag var slut efter åt. Vi har även fått i dag natur snö. hoppas det håller nu på marken.(t+)
Quote from Funbeat user on 7 November 2009, 20:185 km i ett vintervackert Klövsjö. 0 gradigt, dimma, lätt snöfall, vinterväg. Helt underbart!!
5 km i ett vintervackert Klövsjö. 0 gradigt, dimma, lätt snöfall, vinterväg. Helt underbart!!
Quote from Funbeat user on 7 November 2009, 20:2322 km längs E18 från Täby till Frescati. Behaglig temperatur och skön löpning. I morn blir det en kortare runda med min fru.
22 km längs E18 från Täby till Frescati. Behaglig temperatur och skön löpning. I morn blir det en kortare runda med min fru.
Quote from Funbeat user on 7 November 2009, 20:31Klövsjö lät vackert. var där en gång som liten o hälsade på bekanta......
Klövsjö lät vackert. var där en gång som liten o hälsade på bekanta......
Quote from Funbeat user on 7 November 2009, 20:46I november går det ofta bättre att få till en runda per dag än under sommaren. Min sambo kallar mina vinterrundor för fimbuljoggen. Förra året blev det 100 mil på 103 dagar (japp, jag åkte på det årets influensa 🙂 ).
Om man nöjer sig med milen ett par
I november går det ofta bättre att få till en runda per dag än under sommaren. Min sambo kallar mina vinterrundor för fimbuljoggen. Förra året blev det 100 mil på 103 dagar (japp, jag åkte på det årets influensa 🙂 ).
Om man nöjer sig med milen ett par
Quote from Funbeat user on 7 November 2009, 20:49Att ha en träningsplan är inte så dumt.
Att ha en träningsplan är inte så dumt.
Quote from Funbeat user on 7 November 2009, 20:57Roligt löp-pass idag i skogen med orienteringskarta i handen.
Då märker man inte ens att man springer.
Springer nog alltid mera för "Bästa Person " än för "Personbästa" . Det skulle bli
för ansträngande att jaga tid hela tiden.
Roligt löp-pass idag i skogen med orienteringskarta i handen.
Då märker man inte ens att man springer.
Springer nog alltid mera för "Bästa Person " än för "Personbästa" . Det skulle bli
för ansträngande att jaga tid hela tiden.
Quote from Funbeat user on 7 November 2009, 21:16Eftersom det var 1:a gången jag sprang med stavar blev det ett pb.(t+) I vanliga fall är det långt mellan gångerna jag persar. Jobbigt var det ialla fall. Spagetti armar å bulldegsmage tror jag att jag har.
Eftersom det var 1:a gången jag sprang med stavar blev det ett pb.(t+) I vanliga fall är det långt mellan gångerna jag persar. Jobbigt var det ialla fall. Spagetti armar å bulldegsmage tror jag att jag har.
Quote from Stefan Kinberg on 7 November 2009, 21:17I november är det bäst att springa på kvällen (tycker jag). Kom just hem från ett sådan pass där passlampa är ett måste. 13 skogskilometrar inklusive lera på tu man hand (med Sofie). Lika mysigt var gång.
I november är det bäst att springa på kvällen (tycker jag). Kom just hem från ett sådan pass där passlampa är ett måste. 13 skogskilometrar inklusive lera på tu man hand (med Sofie). Lika mysigt var gång.