Quote from Jonny Persson on 8 November 2009, 17:45Dagens pass var tungt, blött och alldeles, alldeles underbart. Även om det underbara var lätt tveksamt när jag sjönk ner till knäna i vatten 2-300 steg på raken. Fötterna blev nåt kalla.
Dagens pass var tungt, blött och alldeles, alldeles underbart. Även om det underbara var lätt tveksamt när jag sjönk ner till knäna i vatten 2-300 steg på raken. Fötterna blev nåt kalla.
Quote from Funbeat user on 8 November 2009, 20:06Ja det kändes lite stelt å så då jag streakade fram till postlådan för att avhämta våran så underbart efterlängtade distrikttidning Uppsala Nya Tidning...1 km. Ja sen så måste ju grannens hästar få äpplen...så det vara bara att fylla på en hel hink och jo
Ja det kändes lite stelt å så då jag streakade fram till postlådan för att avhämta våran så underbart efterlängtade distrikttidning Uppsala Nya Tidning...1 km. Ja sen så måste ju grannens hästar få äpplen...så det vara bara att fylla på en hel hink och jo
Quote from Elias Engqvist on 8 November 2009, 20:15Bra jobbat Kjelle.
Jag och frugan sprang drygt 7 km på kuperad (c:a 150 höjdmeter) skogsstig idag i härligt höstgrått väder! Kändes härligt!
Bra jobbat Kjelle.
Jag och frugan sprang drygt 7 km på kuperad (c:a 150 höjdmeter) skogsstig idag i härligt höstgrått väder! Kändes härligt!
Quote from Funbeat user on 8 November 2009, 20:29Sprang 15km för andra gången, fortare än första gången. Underbart! Tänk att lilla jag kan klara det, wow! 😀
Sprang 15km för andra gången, fortare än första gången. Underbart! Tänk att lilla jag kan klara det, wow! 😀
Quote from Funbeat user on 25 November 2009, 19:03Nådde mitt mål idag! 6,5 km på 39min! ett löppass på 10 km/timmen!
Målet var satt för 5 km t o m.
Nådde mitt mål idag! 6,5 km på 39min! ett löppass på 10 km/timmen!
Målet var satt för 5 km t o m.
Quote from Funbeat user on 25 November 2009, 20:12Styrketräningen gick förvånandsvärt lätt, får utvrdera vad som skett för det borde varit tungt. däremot intervall träningen nåt senare var jobbigare, har man dessutom en bror som är exakt lika fartmässigt gör i alla fall jag allt för att komma först men,
Styrketräningen gick förvånandsvärt lätt, får utvrdera vad som skett för det borde varit tungt. däremot intervall träningen nåt senare var jobbigare, har man dessutom en bror som är exakt lika fartmässigt gör i alla fall jag allt för att komma först men,
Quote from Funbeat user on 25 November 2009, 20:20Backträningen kändes jättebra idag. Perfekt väder och pigga ben.
Backträningen kändes jättebra idag. Perfekt väder och pigga ben.
Quote from Funbeat user on 25 November 2009, 20:52Regnigt och blåsigt!
Härligt (H)
Regnigt och blåsigt!
Härligt (H)
Quote from Funbeat user on 26 November 2009, 10:14Lite segt idag. Men stjärnor.
Lite segt idag. Men stjärnor.
Quote from Elias Engqvist on 26 November 2009, 10:25Återkommer efter lunch
Återkommer efter lunch