Quote from Funbeat user on 26 November 2009, 16:41Konstigt för min Garmin hade lagt av. Ovant utan, men varmt och soligt. Fin-fin löprunda runt Långholmen men sorgligt att passera en plats full av blommor och brev där en en ung kille hoppat från bron.... 🙁
Konstigt för min Garmin hade lagt av. Ovant utan, men varmt och soligt. Fin-fin löprunda runt Långholmen men sorgligt att passera en plats full av blommor och brev där en en ung kille hoppat från bron.... 🙁
Quote from Funbeat user on 26 November 2009, 16:59Dagens pass var helt ok. Upptäcker staden nu.
Dagens pass var helt ok. Upptäcker staden nu.
Quote from Funbeat user on 26 November 2009, 17:52Dags pass var rätt tungt. men solen gjorde det härligt.
Dags pass var rätt tungt. men solen gjorde det härligt.
Quote from Funbeat user on 26 November 2009, 17:57Det kändes bra, blandade promenad med lite löpning och var ute i 40 min i solsken och +10 grader. Lite kallt tyckte jag nog att det var, men det är väl vinter nu så temperaturen borde ju ligga här. Inte som förra veckan när det var 15-20 grader nästan var
Det kändes bra, blandade promenad med lite löpning och var ute i 40 min i solsken och +10 grader. Lite kallt tyckte jag nog att det var, men det är väl vinter nu så temperaturen borde ju ligga här. Inte som förra veckan när det var 15-20 grader nästan var
Quote from Elias Engqvist on 26 November 2009, 19:48Äh, mina ben var lite slöa så jag kom inte riktigt upp i den hastighet som jag tänkt mig men jag jobbade på rätt bra ändå - och det var ju fint väder!
Äh, mina ben var lite slöa så jag kom inte riktigt upp i den hastighet som jag tänkt mig men jag jobbade på rätt bra ändå - och det var ju fint väder!
Quote from Funbeat user on 27 November 2009, 08:23Stelt.
Stelt.
Quote from Funbeat user on 27 November 2009, 14:15Det var jätte halt! Fyra kilometer rund byn,isbelagda vägar.hade inga dubb skor utan samma ECO-skor som har Tränat nu ett år. Kilometer fart 4:32. Kändes ändå skönt och ramlade inte.Men det var nära några gånger.(H)
Det var jätte halt! Fyra kilometer rund byn,isbelagda vägar.hade inga dubb skor utan samma ECO-skor som har Tränat nu ett år. Kilometer fart 4:32. Kändes ändå skönt och ramlade inte.Men det var nära några gånger.(H)
Quote from Funbeat user on 27 November 2009, 14:26jätteont i underbenen andra dagen i rad..... annars skönt o ta ett pass på lunchen ... Lite blåsigt i Gbg..
jätteont i underbenen andra dagen i rad..... annars skönt o ta ett pass på lunchen ... Lite blåsigt i Gbg..
Quote from Funbeat user on 27 November 2009, 14:52Fick springa i lite för dagen olämpliga kläder pga att "dom gamla vanliga" var på fel ställe. Alldeles för varma tights som egentligen stoppar för -10 grader och två tröjor istället för jacka + urgamla dojor. Ändå ett skönt pass på runt milen i soft tempo
Fick springa i lite för dagen olämpliga kläder pga att "dom gamla vanliga" var på fel ställe. Alldeles för varma tights som egentligen stoppar för -10 grader och två tröjor istället för jacka + urgamla dojor. Ändå ett skönt pass på runt milen i soft tempo
Quote from Funbeat user on 27 November 2009, 14:59Sju grader på termometern för sjuttioelfte dagen i rad. Jag tröttnade helt sonika på långa, klibbiga tights och grävde fram shortsen. Fantastiskt skönt!
I övrigt har jag kommit att hata inlandsisen. Pendeljoggar Mölnlycke - Göteborg och har ännu inte van
Sju grader på termometern för sjuttioelfte dagen i rad. Jag tröttnade helt sonika på långa, klibbiga tights och grävde fram shortsen. Fantastiskt skönt!
I övrigt har jag kommit att hata inlandsisen. Pendeljoggar Mölnlycke - Göteborg och har ännu inte van