Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningHur kändes dagens pass för dig?
You need to log in to create posts and topics.

Konstigt för min Garmin hade lagt av. Ovant utan, men varmt och soligt. Fin-fin löprunda runt Långholmen men sorgligt att passera en plats full av blommor och brev där en en ung kille hoppat från bron.... 🙁

Dagens pass var helt ok. Upptäcker staden nu.

Dags pass var rätt tungt. men solen gjorde det härligt.

Det kändes bra, blandade promenad med lite löpning och var ute i 40 min i solsken och +10 grader. Lite kallt tyckte jag nog att det var, men det är väl vinter nu så temperaturen borde ju ligga här. Inte som förra veckan när det var 15-20 grader nästan var

Äh, mina ben var lite slöa så jag kom inte riktigt upp i den hastighet som jag tänkt mig men jag jobbade på rätt bra ändå - och det var ju fint väder!

Stelt.

Det var jätte halt! Fyra kilometer rund byn,isbelagda vägar.hade inga dubb skor utan samma ECO-skor som har Tränat nu ett år. Kilometer fart 4:32. Kändes ändå skönt och ramlade inte.Men det var nära några gånger.(H)

jätteont i underbenen andra dagen i rad..... annars skönt o ta ett pass på lunchen ... Lite blåsigt i Gbg..

Fick springa i lite för dagen olämpliga kläder pga att "dom gamla vanliga" var på fel ställe. Alldeles för varma tights som egentligen stoppar för -10 grader och två tröjor istället för jacka + urgamla dojor. Ändå ett skönt pass på runt milen i soft tempo

Sju grader på termometern för sjuttioelfte dagen i rad. Jag tröttnade helt sonika på långa, klibbiga tights och grävde fram shortsen. Fantastiskt skönt!

I övrigt har jag kommit att hata inlandsisen. Pendeljoggar Mölnlycke - Göteborg och har ännu inte van