Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningHur kändes dagens pass för dig?
You need to log in to create posts and topics.

Dagens pass var helt åt h-te! 😉
Tungt i benen, tungt i kroppen och tungt i andningen. Ingen njutrunda, men en avklarad motionstimma iaf! Men jag vet ju att det kommer bättre dagar!

Hade ett jättebra pass på rullskidor som gick bra mycket fortare än förväntat. Gjorde en av mina bättre tider på en 12,7 km runda trots att jag varit förkyld i 2 veckor. kroppen är konstig ibland...

Jag sprang hem från busshållplatsen idag impulsivt. Hade ryggsäck och varma kläder på mig och ändå for jag fram fortare än jag brukar 2,3 km. Ps. Jag började träna i somras. Det kändes så lätt att springa. *Glad*

Blev ett långpass igår på 36 km. Passet kändes helt ok och jag klarade energinivån rätt bra trots att jag bara hade 6 chokladbitar med min som energi. (30g) Var lite ovant att köra långpasset i elljusspåret.

Testade att ha långt underställ under tajtsen igår; blev lite för varmt, dygt 13 km som planerat iaf och klarat av månadesna VU.
Idag vet jag inte.

Funderar på lite boll, eller springa 3 km -30 min, eller drömmer om poweryoga ... eller allt på en gång.

Dagens pass var helt underbart eftersom det var över en vecka sedan jag körde löpning. Jag har börjat med nåt som heter zumbafitness och då det är så förbaskat kul och bra träning har löpningen fått stå tillbaka. Körde nästan 15 km idag och det var härlig

Blev magsjuk efter att ha firat Bröllopsdagen i Köpenhamn och var tvungen att bli lite extra kompis med hinken för ett tag... 🙂 Det berodde (tyvärr) inte på för mycket alkohol utan nåt dåligt jag käkat. Efter några dagars vila var jag dock ute och skena

magiskt.

Det längsta jag sprungit var 17km för två veckor sedan. Idag så sprang jag 21km på 2:09 och det var en ren fröjd!! Från att bara sprungit nån gång emellanåt har jag de sista veckorna försökt ha lite planering, variation och framförallt regelbund

Hann med 11 km idag innan farsdagsmiddagen.
Skönt att äntligen vara utomhus i dagsljus och springa igen efter en vecka med hotellboende och arbete på annan ort.
Löpband i hotellgymet innan frukost är inte min grej så vad spelade snålblåsten idag för roll?

Man kan nästan inte låta bli att notera att många uträttar stordåd ungefär nu.

Är det egentligen NU säsongen börjar för jogging, lunking, löpning, springning etc?

Inga gräsmattor, inget bilmek, inga semesteraktiviteter som splittrar, inte oöverträffat