Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningHur kändes dagens pass för dig?
You need to log in to create posts and topics.

Underbart! Första löppasset på 10 dagar pga höftböjareländet. I grunden är det min artros som ställer till det, men nu har den fått spader. Idag blev det i alla fall 4 km lugn och skön löpning med mina minimalistiska skor NB Minimus Road. Hade helst velat

Tredje löppasset efter 60 dagar löpvila. Idag följde jag rekommendationen från min sjukgymnast (har misslyckats lite vid tidigare försök), uppvärmd på motionscykel innan löpträning (=45 minuter spinning, så väluppvärmd) och max 2 minuters ökning från förs

Årets mest ljuvliga pass!
8 km i nysnö, -2,5°C och strålande solsken. Lugnt tempo för att vara snäll mot min höft, hela löppasset var gudomligt! Livskvalitet!
Kram,
Jenny

Underbart!
Det börjar bli ordning på höften nu, dock är den fortfarande inte färdigrehabiliterad. Igår lyfte jag ett rakt ben över ett lågt staket, och fick känning i höften, så dagens pass fick gå i försiktighetens tecken, dvs varken längre eller snabbar

2015-08-08 Sweden Sky Race 24 (57 km fjällultra)
Underbart! Härligt väder, härligt sällskap. Dock blev sällskapet, maken Janne, trött och medtagen eftersom han inte fick i sig någon energi, så vi fick bryta loppet vid 37 km. Vi hade då haft 2 050 höjdmete

Varmt jättelångt, jättesegt ...