Quote from Funbeat user on 13 November 2014, 20:09Underbart! Första löppasset på 10 dagar pga höftböjareländet. I grunden är det min artros som ställer till det, men nu har den fått spader. Idag blev det i alla fall 4 km lugn och skön löpning med mina minimalistiska skor NB Minimus Road. Hade helst velat
Underbart! Första löppasset på 10 dagar pga höftböjareländet. I grunden är det min artros som ställer till det, men nu har den fått spader. Idag blev det i alla fall 4 km lugn och skön löpning med mina minimalistiska skor NB Minimus Road. Hade helst velat
Quote from Funbeat user on 7 February 2015, 15:41Tredje löppasset efter 60 dagar löpvila. Idag följde jag rekommendationen från min sjukgymnast (har misslyckats lite vid tidigare försök), uppvärmd på motionscykel innan löpträning (=45 minuter spinning, så väluppvärmd) och max 2 minuters ökning från förs
Tredje löppasset efter 60 dagar löpvila. Idag följde jag rekommendationen från min sjukgymnast (har misslyckats lite vid tidigare försök), uppvärmd på motionscykel innan löpträning (=45 minuter spinning, så väluppvärmd) och max 2 minuters ökning från förs
Quote from Funbeat user on 21 March 2015, 10:14Årets mest ljuvliga pass!
8 km i nysnö, -2,5°C och strålande solsken. Lugnt tempo för att vara snäll mot min höft, hela löppasset var gudomligt! Livskvalitet!
Kram,
Jenny
Årets mest ljuvliga pass!
8 km i nysnö, -2,5°C och strålande solsken. Lugnt tempo för att vara snäll mot min höft, hela löppasset var gudomligt! Livskvalitet!
Kram,
Jenny
Quote from Funbeat user on 3 May 2015, 10:12Underbart!
Det börjar bli ordning på höften nu, dock är den fortfarande inte färdigrehabiliterad. Igår lyfte jag ett rakt ben över ett lågt staket, och fick känning i höften, så dagens pass fick gå i försiktighetens tecken, dvs varken längre eller snabbar
Underbart!
Det börjar bli ordning på höften nu, dock är den fortfarande inte färdigrehabiliterad. Igår lyfte jag ett rakt ben över ett lågt staket, och fick känning i höften, så dagens pass fick gå i försiktighetens tecken, dvs varken längre eller snabbar
Quote from Funbeat user on 10 August 2015, 17:492015-08-08 Sweden Sky Race 24 (57 km fjällultra)
Underbart! Härligt väder, härligt sällskap. Dock blev sällskapet, maken Janne, trött och medtagen eftersom han inte fick i sig någon energi, så vi fick bryta loppet vid 37 km. Vi hade då haft 2 050 höjdmete
2015-08-08 Sweden Sky Race 24 (57 km fjällultra)
Underbart! Härligt väder, härligt sällskap. Dock blev sällskapet, maken Janne, trött och medtagen eftersom han inte fick i sig någon energi, så vi fick bryta loppet vid 37 km. Vi hade då haft 2 050 höjdmete
Quote from Funbeat user on 11 August 2015, 18:51Varmt jättelångt, jättesegt ...
Varmt jättelångt, jättesegt ...