Quote from Funbeat user on 11 September 2014, 20:51Har inte tränat på tre dagar och tyckte att det var riktigt skönt att cykla till jobbet i morse. Ca 11 grader ute. Jag tänkte att det skulle vara perfekt med korta cykelbyxor och kortärmad tröja, och det var riktigt skönt ute.
Lunchlöp, 6 km. Skönt i sol
Har inte tränat på tre dagar och tyckte att det var riktigt skönt att cykla till jobbet i morse. Ca 11 grader ute. Jag tänkte att det skulle vara perfekt med korta cykelbyxor och kortärmad tröja, och det var riktigt skönt ute.
Lunchlöp, 6 km. Skönt i sol
Quote from Funbeat user on 28 September 2014, 13:26På grund av en trilskande höftböjare har jag vilat en vecka från löpning och aktiviteter som irriterar höftböjaren. Har illasinnade triggerpunkter och en riktigt, riktigt hård och rullande höftböjare. Nåväl, ville ändå testa lite löpning, och de var barfo
På grund av en trilskande höftböjare har jag vilat en vecka från löpning och aktiviteter som irriterar höftböjaren. Har illasinnade triggerpunkter och en riktigt, riktigt hård och rullande höftböjare. Nåväl, ville ändå testa lite löpning, och de var barfo
Quote from Funbeat user on 28 September 2014, 21:12Täby IP...All-In, dvs ett varv på varje spår. 10, 5, 2.5 och 1.25 samt ett varv till på 2.5 km.
Kändes bra.
Cyklade dit från Tyresö...42 km och hem...så 84 km cykling också.Bra inför SUM!
Täby IP...All-In, dvs ett varv på varje spår. 10, 5, 2.5 och 1.25 samt ett varv till på 2.5 km.
Kändes bra.
Cyklade dit från Tyresö...42 km och hem...så 84 km cykling också.
Bra inför SUM!
Quote from Funbeat user on 29 September 2014, 07:25Totteman,
Det var imponerande!
All-in-på Täby IP kan också betyda att man nystar samman 10 km-spåren på Täby IP, Skavlöten och Ensta. Jag har ännu inte gjort det, bara kört Täby IP plus Skavlöten. Det beror på att jag är en fegis och har svårt att hitta!
Totteman,
Det var imponerande!
All-in-på Täby IP kan också betyda att man nystar samman 10 km-spåren på Täby IP, Skavlöten och Ensta. Jag har ännu inte gjort det, bara kört Täby IP plus Skavlöten. Det beror på att jag är en fegis och har svårt att hitta!
Quote from Funbeat user on 8 October 2014, 07:49Gårdagens pass bjöd på värme och endast lite regn, tyvärr!
Jag upplevde att t-shirt, ryggsäck och reflexväst blev alldeles för varmt, så lite mer regn hade varit välkommet. Nåja, det tycks ju ha kommit till idag istället, men idag har jag inte någon löpni
Gårdagens pass bjöd på värme och endast lite regn, tyvärr!
Jag upplevde att t-shirt, ryggsäck och reflexväst blev alldeles för varmt, så lite mer regn hade varit välkommet. Nåja, det tycks ju ha kommit till idag istället, men idag har jag inte någon löpni
Quote from Funbeat user on 12 October 2014, 17:49Tre magiska dagar i Järvsö!
Tre dagar med löpning, dock inte så mycket som jag velat, pga höftböjaren, men jag har i alla fall fått njuta av underbar natur och goa löparkompisar, både nya och gamla! Inov-8 X-Talon 160 fick leka i skogarna, fantastiska sko
Tre magiska dagar i Järvsö!
Tre dagar med löpning, dock inte så mycket som jag velat, pga höftböjaren, men jag har i alla fall fått njuta av underbar natur och goa löparkompisar, både nya och gamla! Inov-8 X-Talon 160 fick leka i skogarna, fantastiska sko
Quote from Funbeat user on 12 October 2014, 21:40Dagens pass var lugnt. Ca 3 h, ca 26 km. Känns bra inför SUM den 18 okt.
Dagens pass var lugnt. Ca 3 h, ca 26 km. Känns bra inför SUM den 18 okt.
Quote from Funbeat user on 26 October 2014, 11:228 km kärlek. Soluppgång, milt väder, hög och härlig luft. Hade lite för mycket kläder på mig, tyckte att det såg ut att blåsa en del, så jag tog en tunn, långärmad funktionst-shirt. Dumt, hade varit skönare med kortärmat. Nåväl, det gick att kavla upp ärm
8 km kärlek. Soluppgång, milt väder, hög och härlig luft. Hade lite för mycket kläder på mig, tyckte att det såg ut att blåsa en del, så jag tog en tunn, långärmad funktionst-shirt. Dumt, hade varit skönare med kortärmat. Nåväl, det gick att kavla upp ärm
Quote from Funbeat user on 28 October 2014, 18:22Underbart, jag skulle kunna ösa lovord över löpningen! Jag har en känsla av att höftböjaren är skör och den är inte i form ännu, så försiktighetsprincipen gäller. Långsamt pass, dock äntligen åtminstone 10 km...
Om drygt en vecka har jag tid hos en fantas
Underbart, jag skulle kunna ösa lovord över löpningen! Jag har en känsla av att höftböjaren är skör och den är inte i form ännu, så försiktighetsprincipen gäller. Långsamt pass, dock äntligen åtminstone 10 km...
Om drygt en vecka har jag tid hos en fantas
Quote from Funbeat user on 1 November 2014, 11:15Gårdagens pass på Team Nordic Trail - Horror Night, var superkul, i år igen!
Härligt att så många kom och många som aldrig förr sprungit reflexbana! Roligt att många hade klätt ut sig och de roliga, farliga figurerna i skogen, som försökte skrämmas! Långa
Gårdagens pass på Team Nordic Trail - Horror Night, var superkul, i år igen!
Härligt att så många kom och många som aldrig förr sprungit reflexbana! Roligt att många hade klätt ut sig och de roliga, farliga figurerna i skogen, som försökte skrämmas! Långa