Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningHur kändes dagens pass för dig?
You need to log in to create posts and topics.

Fantastiskt! Lugnt och fint kors och tvärs genom Stockholm, i början bekymrade jag mig för vaden men sista milen eller så tänkte jag inte längre på den. Totalt 36km ren löpglädje.

Astung löpning med hjärtat i out-of-body-experience som avslutning på livs första riktiga triathlon, och det sprint... Glöm det att lägga ihop dina personbästa för att få en fin tänkbar sluttid, kommer inte att hända. Pulsen, hjärtat styr allt och det sad

Varmt morgonpass, 13 km totalt. Värme är inte mitt favoritväder...
Kram,
Jenny

Kan hålla med Jenny. Kanske det var värmen som "ställde till det" för dig också Vesa? Värme är inte det bästa för att kunna njuta av ett löppass. Mitt pass var segt idag, mycket tack vare värmen. Men jag kan nog tillskriva att det är inte är så klokt att

26km äventyrslöpning. Så varmt så man kan smälla av, men då fick det gå lite saktare istället. Vaden sa inte ett pip varken igår eller idag, så jag är överlycklig! (L)

More dead than alive, var väl känslan som rådde under dagens transportlöpning hem från jobbet... Första 7 km var det gassande sol och tropisk fuktighet, sedan kom solen i moln och regn började falla. Strax efter 9 km kom åskan, då tog jag skydd i närmaste

Luuuugn löpning, sista 5 km hem från jobbet. Rejält flåsig och med slem i luftrören första km, sedan allt bättre avseende andningen. Då steg också tempot, omedvetet. Känner ingen direkt känsla av att förkylningen/bihåleinflammationen är kvar i kroppen, så

Dags för långpass.
Hade planerat en runda på 30 km som blev exakt 30 km 50 m från hemmet.
2,44 så är väl ok för min kapacitet.
Kändes bra lite tungt vid 25 km men sen blev det lättare hemlängtan genom central göteborg.

Tre underbara löppass på Östra Lagnö under midsommarhelgen. Svalt och blåsigt, men inget regn under löpturerna. Sällskap av maken alla tre passen och äldsta sonen på ett av passen. Skönt att känna att formen är på väg uppåt, att astman är på väg att lindr

Perfekt löparväder! Svalt, mulet och ett fint duggregn en liten stund.
Eftersom löpningen var så underbar så blev det ett extravarv på Täby IPs 10 km-slinga. Totalen slutade på 31 km, varav 20 km på Täby IP. Underbart!
Kram,
Jenny