Quote from Funbeat user on 29 April 2014, 09:29Underbart!
Kort och härligt, tur/retur till Vallentuna IP och sedan 5 km-slingan. Perfekt väder, lite drygt +6°C, strålande sol och vindstilla. I morgon blir det löpstegsanalys och transportlöpning hem, kanske via Roslagsledens första del, om jag inte in
Underbart!
Kort och härligt, tur/retur till Vallentuna IP och sedan 5 km-slingan. Perfekt väder, lite drygt +6°C, strålande sol och vindstilla. I morgon blir det löpstegsanalys och transportlöpning hem, kanske via Roslagsledens första del, om jag inte in
Quote from Funbeat user on 1 May 2014, 11:53Gårdagens två pass:
Ett pass med löpskolning, teknik backlöpning 15 min kontinuerligt, löpstyrka. Underbart kul och nyttigt, Sophia Sundberg coachade.
Kvällspass, planerat var ca 20 km löpning varav ca 13-14 km skulle vara Roslagsleden. Kortfattat kan j
Gårdagens två pass:
Ett pass med löpskolning, teknik backlöpning 15 min kontinuerligt, löpstyrka. Underbart kul och nyttigt, Sophia Sundberg coachade.
Kvällspass, planerat var ca 20 km löpning varav ca 13-14 km skulle vara Roslagsleden. Kortfattat kan j
Quote from Funbeat user on 2 May 2014, 20:17Roslagsleden, försök nr 2: Kom lite längre innan jag irrade bort mig denna gång. Alla stigar tycks leda till Eneby IP...
Nåväl, totalt 17,69 km löpning i alldeles fantastiskt underbart väder! Inget att klaga på, med andra ord! Lätta steg, äntligen! Dock n
Roslagsleden, försök nr 2: Kom lite längre innan jag irrade bort mig denna gång. Alla stigar tycks leda till Eneby IP...
Nåväl, totalt 17,69 km löpning i alldeles fantastiskt underbart väder! Inget att klaga på, med andra ord! Lätta steg, äntligen! Dock n
Quote from Funbeat user on 4 May 2014, 13:36Härlig morgonlöpning i strålande solsken! Dock bara ett par grader varmt och dessutom en del vind, så det blev tunna Salomonjackan utanpå t-shirt och löparryggan idag, korta tightsen var perfekt val.
Drygt 22 km löpning, med en rejäl tempoökning med dryg
Härlig morgonlöpning i strålande solsken! Dock bara ett par grader varmt och dessutom en del vind, så det blev tunna Salomonjackan utanpå t-shirt och löparryggan idag, korta tightsen var perfekt val.
Drygt 22 km löpning, med en rejäl tempoökning med dryg
Quote from Funbeat user on 4 May 2014, 13:46Första turen utomhus på HUUUUUUR länge som helst, och första egentliga träningspasset på evigheter, också... Med tanke på min mörka historia med benhinneproblem, samt faktumet att jag har en inflammerad tå och dessutom usel kondition, valde jag att spring
Första turen utomhus på HUUUUUUR länge som helst, och första egentliga träningspasset på evigheter, också... Med tanke på min mörka historia med benhinneproblem, samt faktumet att jag har en inflammerad tå och dessutom usel kondition, valde jag att spring
Quote from Funbeat user on 7 May 2014, 21:14Tung och underbart på en och samma gång!
Igår körde jag intervallträning 10x50 sekunder med Team Nordic Trail. Löpstyrka likaså. Underbart skojigt och fullkomligt uttagen efter intervallerna!
Idag 16 km löpning med "stolpiga" ben. Kortärmat och kortbent
Tung och underbart på en och samma gång!
Igår körde jag intervallträning 10x50 sekunder med Team Nordic Trail. Löpstyrka likaså. Underbart skojigt och fullkomligt uttagen efter intervallerna!
Idag 16 km löpning med "stolpiga" ben. Kortärmat och kortbent
Quote from Funbeat user on 8 May 2014, 08:53Riktigt tufft men vad härligt! Rolig träning!
Riktigt tufft men vad härligt! Rolig träning!
Quote from Funbeat user on 9 May 2014, 21:33Äntligen! Tredje gången gillt!
Roslagsleden etapp 1 har gäckat mig, men idag så hittade jag äntligen rätt! Inte lätt med de omdragningar de gör pga markarbeten i skogen.
Sprang dessutom på helt okända stigar utmed Vallentunasjön. Det hela tog lite tid eft
Äntligen! Tredje gången gillt!
Roslagsleden etapp 1 har gäckat mig, men idag så hittade jag äntligen rätt! Inte lätt med de omdragningar de gör pga markarbeten i skogen.
Sprang dessutom på helt okända stigar utmed Vallentunasjön. Det hela tog lite tid eft
Quote from Funbeat user on 11 May 2014, 11:26Med fredagens långpass i benen så tog jag och maken ett riktigt lugnt och skönt långpass i jämnt och lågt tempo. Superskönt!
Mulet, men uppehåll, +8°C och vindstilla, perfekta löparförhållanden.
Lite drygt 21 km; tur/retur Täby IP och 10 km slingan där.
Med fredagens långpass i benen så tog jag och maken ett riktigt lugnt och skönt långpass i jämnt och lågt tempo. Superskönt!
Mulet, men uppehåll, +8°C och vindstilla, perfekta löparförhållanden.
Lite drygt 21 km; tur/retur Täby IP och 10 km slingan där.
Quote from Funbeat user on 16 May 2014, 16:56Usch, dagens runda var till en början reeen skit.. 3e rundan med ortopedinläggen, och knäet började göra ont efter ca 1.5km, sen sprang jag 3km terrängrunda och ju längre jag sprang, desto mer less blev jag på det onda knäet, och över hur dåligt flås jag
Usch, dagens runda var till en början reeen skit.. 3e rundan med ortopedinläggen, och knäet började göra ont efter ca 1.5km, sen sprang jag 3km terrängrunda och ju längre jag sprang, desto mer less blev jag på det onda knäet, och över hur dåligt flås jag