Quote from Funbeat user on 18 May 2014, 11:36Härligt Patrik, skönt att du kan känna glädje och lycka i löpningen ändå!
Dagens pass var, liksom fredagens pass, riktigt varmt! Kom iväg några minuter före kl 07:00 men svetten lackade snart och både jag och maken sökte skugga där den gick att finna. Tu
Härligt Patrik, skönt att du kan känna glädje och lycka i löpningen ändå!
Dagens pass var, liksom fredagens pass, riktigt varmt! Kom iväg några minuter före kl 07:00 men svetten lackade snart och både jag och maken sökte skugga där den gick att finna. Tu
Quote from Funbeat user on 20 May 2014, 09:38Soligt och friskt, njöt av att ha tid att sträcka ut ordentligt och nu känns det riktigt skönt i kroppen. Älskar morgonpass!
Soligt och friskt, njöt av att ha tid att sträcka ut ordentligt och nu känns det riktigt skönt i kroppen. Älskar morgonpass!
Quote from Funbeat user on 24 May 2014, 08:28Otroligt varmt trots att jag startade redan 06:01 i morse. Inte lika varmt och olidligt som i torsdags eftermiddag, men nästan! Tycker att det är så jobbigt med värmen, önskar att jag kunde tåla den bättre! Längtar efter svalare väder!
Kram,
Jenny
Otroligt varmt trots att jag startade redan 06:01 i morse. Inte lika varmt och olidligt som i torsdags eftermiddag, men nästan! Tycker att det är så jobbigt med värmen, önskar att jag kunde tåla den bättre! Längtar efter svalare väder!
Kram,
Jenny
Quote from Funbeat user on 25 May 2014, 09:45Inte alls lika varmt och plågsamt som igår, men alldeles för varmt och svettigt för min smak!
13 km morgonlöpning, kom igång senare än igår, vid 06:45-tiden.
Kram,
Jenny
Inte alls lika varmt och plågsamt som igår, men alldeles för varmt och svettigt för min smak!
13 km morgonlöpning, kom igång senare än igår, vid 06:45-tiden.
Kram,
Jenny
Quote from Funbeat user on 26 May 2014, 20:58Vilken härlig löparglädje du förmedlar Patrik! 🙂 En skön pepp för att klara de onda i ett pass. Själv är jag också speciellt förtjust i backar. Uppför är det utmanande att springa och nedför är det gott att bara låta benen pinna på. Mitt pass för dagen
Vilken härlig löparglädje du förmedlar Patrik! 🙂 En skön pepp för att klara de onda i ett pass. Själv är jag också speciellt förtjust i backar. Uppför är det utmanande att springa och nedför är det gott att bara låta benen pinna på. Mitt pass för dagen
Quote from Funbeat user on 26 May 2014, 21:06Efter många om och med springer jag igen, vaden uppför sig och jag är sjukt lycklig! Fatta så mycket jag saknat att våga pressa på, trycka på i steget och känna kraften. Men jag har inte litat på att vaden skulle gilla läget, kanske skulle den göra ont ig
Efter många om och med springer jag igen, vaden uppför sig och jag är sjukt lycklig! Fatta så mycket jag saknat att våga pressa på, trycka på i steget och känna kraften. Men jag har inte litat på att vaden skulle gilla läget, kanske skulle den göra ont ig
Quote from Funbeat user on 27 May 2014, 09:39Drog en lite längre runda än vanligt, men guuud vad det var skönt! Känner mig otroligt energisk nu efteråt 🙂
Drog en lite längre runda än vanligt, men guuud vad det var skönt! Känner mig otroligt energisk nu efteråt 🙂
Quote from Funbeat user on 2 June 2014, 09:21Skönt pass denna måndagmorgon. Lyxigt att vara ledig. Tog en dag extra ledigt från jobbet nu i samband med Salomon Trail Tour Kullamannen. Skönt att springa ett kort återhämtningspass, känner av träningsvärk i låren efter lördagens kuperad terränglopp på
Skönt pass denna måndagmorgon. Lyxigt att vara ledig. Tog en dag extra ledigt från jobbet nu i samband med Salomon Trail Tour Kullamannen. Skönt att springa ett kort återhämtningspass, känner av träningsvärk i låren efter lördagens kuperad terränglopp på
Quote from Funbeat user on 4 June 2014, 19:09Är stolt över mig själv att jag tog mig ut - jag hade redan sjunkit ner i favvisfåtöljen efter en rätt så tuff dag på jobbet och trivdes väldans bra i viloläge... men fick ändå på något sätt på mig träningskläder och skor och tog mig runt på en halvmils p
Är stolt över mig själv att jag tog mig ut - jag hade redan sjunkit ner i favvisfåtöljen efter en rätt så tuff dag på jobbet och trivdes väldans bra i viloläge... men fick ändå på något sätt på mig träningskläder och skor och tog mig runt på en halvmils p
Quote from Funbeat user on 4 June 2014, 21:09Transportlöpning hem, omvägen via Roslagsledens första etapp. Blev lite kaxig och tänkte ta den roligare terrängen vid sidan om, men se det blev en duktig omväg eftersom jag sprang vilse. Maken skrattade glatt åt kartan där mitt irrande syns...
Hemma efte
Transportlöpning hem, omvägen via Roslagsledens första etapp. Blev lite kaxig och tänkte ta den roligare terrängen vid sidan om, men se det blev en duktig omväg eftersom jag sprang vilse. Maken skrattade glatt åt kartan där mitt irrande syns...
Hemma efte