Quote from Funbeat user on 28 June 2014, 09:04Mitt livs första ultraintervall, förvisso som pacer...
Visade Daniel en slinga på 10 km som han kan springa här i Vallentuna. Det var första ultraintervallen för dagen, med start kl 00:00. Underbart annorlunda att ställa klockan och pallra sig ur sängen s
Mitt livs första ultraintervall, förvisso som pacer...
Visade Daniel en slinga på 10 km som han kan springa här i Vallentuna. Det var första ultraintervallen för dagen, med start kl 00:00. Underbart annorlunda att ställa klockan och pallra sig ur sängen s
Quote from Funbeat user on 29 June 2014, 15:30Långpass söndag.
Hade bestämt ett pass over 3 timmar terräng.
Vildmarksleden från Skatås o det blev 26,8 km.
Tog det lugnt o kändes väldigt bra, krafter kvar in I mål.
Underbart pass I Skogen.
Långpass söndag.
Hade bestämt ett pass over 3 timmar terräng.
Vildmarksleden från Skatås o det blev 26,8 km.
Tog det lugnt o kändes väldigt bra, krafter kvar in I mål.
Underbart pass I Skogen.
Quote from Funbeat user on 29 June 2014, 20:06Stockholm Trail 21 km, härligt!
Kändes lätt och fint hela loppet, förutom just backarna. Med nedsatt lungfunktion pga pågående astma så får jag ändå vara mycket nöjd! Återhämtade mig snabbt efter backarna och kunde köra på i ett bekvämt tempo. Det var blö
Stockholm Trail 21 km, härligt!
Kändes lätt och fint hela loppet, förutom just backarna. Med nedsatt lungfunktion pga pågående astma så får jag ändå vara mycket nöjd! Återhämtade mig snabbt efter backarna och kunde köra på i ett bekvämt tempo. Det var blö
Quote from Funbeat user on 17 July 2014, 10:50Har sprungit en del under semestern, underbart att få springa i mysfart i Stockholms skärgård! Springer nästan varje dag, lite drygt 9 km tur/retur brevlådan för att hämta morgontidningen. Ett långpass på 20 km och en efterföljande vilodag. Då paddlade ja
Har sprungit en del under semestern, underbart att få springa i mysfart i Stockholms skärgård! Springer nästan varje dag, lite drygt 9 km tur/retur brevlådan för att hämta morgontidningen. Ett långpass på 20 km och en efterföljande vilodag. Då paddlade ja
Quote from Funbeat user on 17 July 2014, 10:58Gårdagens tusenmetare på bana var tunga med stort T. Varmt och tidvis stekande sol och väldigt korta viloperioder mellan seten.
Gårdagens tusenmetare på bana var tunga med stort T. Varmt och tidvis stekande sol och väldigt korta viloperioder mellan seten.
Quote from Funbeat user on 3 August 2014, 14:05Underbart och jobbigt!
Lyckades komma iväg efter buller, bång och spöregn men innan solen började gassa! Varmt och fuktigt ändå, men skönare väder än på länge, i mitt tycke.
Transportlöpning till/från IP och sedan två varv på femman. På andra varvet kom j
Underbart och jobbigt!
Lyckades komma iväg efter buller, bång och spöregn men innan solen började gassa! Varmt och fuktigt ändå, men skönare väder än på länge, i mitt tycke.
Transportlöpning till/från IP och sedan två varv på femman. På andra varvet kom j
Quote from Funbeat user on 10 August 2014, 16:37Så mycket bättre!
Så skönt att det i morse var lite svalare i luften. Fortfarande alldeles fruktansvärt varmt och klibbigt, men jämfört med tidigare i veckan så kändes det riktigt, riktigt bra! 13 km morgonlöpning varav 10 km på Vallentuna IP. Lugnt och g
Så mycket bättre!
Så skönt att det i morse var lite svalare i luften. Fortfarande alldeles fruktansvärt varmt och klibbigt, men jämfört med tidigare i veckan så kändes det riktigt, riktigt bra! 13 km morgonlöpning varav 10 km på Vallentuna IP. Lugnt och g
Quote from Funbeat user on 12 August 2014, 20:32Hög på endorfiner efter långa intervaller med Team Nordic Trail Stockholm. Suveränt kul och kräkjobbigt på samma gång! Det är sannerligen svårt att pressa sig lika mycket ensam som i grupp!
Kram,
Jenny
Hög på endorfiner efter långa intervaller med Team Nordic Trail Stockholm. Suveränt kul och kräkjobbigt på samma gång! Det är sannerligen svårt att pressa sig lika mycket ensam som i grupp!
Kram,
Jenny
Quote from Funbeat user on 14 August 2014, 20:11Revansch, men tunga ben!
Har inte lyckats få till en hel transportlöpning hem från jobbet sedan 5 juni! Åska, semester och värme har ställt till det för mig. Har orkat med några långpass på semestern, men just transportlöpningen har det gått troll i. Äntl
Revansch, men tunga ben!
Har inte lyckats få till en hel transportlöpning hem från jobbet sedan 5 juni! Åska, semester och värme har ställt till det för mig. Har orkat med några långpass på semestern, men just transportlöpningen har det gått troll i. Äntl
Quote from Funbeat user on 11 September 2014, 20:09Värmen hittade åter till nejden, dock inte alls lika betungande som under högsommaren. Varm hemlöpning idag, som kortades ned i förväg då magen varit ur form under eftermiddagen. Magen och kroppen var dock snäll de 5 km jag sprang, kände mig nästan lite l
Värmen hittade åter till nejden, dock inte alls lika betungande som under högsommaren. Varm hemlöpning idag, som kortades ned i förväg då magen varit ur form under eftermiddagen. Magen och kroppen var dock snäll de 5 km jag sprang, kände mig nästan lite l