Quote from Funbeat user on 16 April 2014, 23:13Dagens pass.
Gick upp för berget som uppvärmning, började springa och denna gång bestämde jag mig för att köra 10km fast springa 3km, gå 1km, springa 3km, gå 1km, springa 2km. Det jag tänkte göra förra gången jag gav mig på milen men som kom av sig.
Det
Dagens pass.
Gick upp för berget som uppvärmning, började springa och denna gång bestämde jag mig för att köra 10km fast springa 3km, gå 1km, springa 3km, gå 1km, springa 2km. Det jag tänkte göra förra gången jag gav mig på milen men som kom av sig.
Det
Quote from Funbeat user on 19 April 2014, 10:14Härligt Sandra 😀
Tro inte att vi andra har glömt bort hur det kändes i början 😉
Härligt Sandra 😀
Tro inte att vi andra har glömt bort hur det kändes i början 😉
Quote from Funbeat user on 19 April 2014, 11:56Första långpasset sedan 9 februari, sedan dess har jag besvärats av vadkänningar. Så himla skönt att lunka runt 21,6 km i arla morgonstund. Alldeles stilla, dimmigt och ca +4°C.
Äntligen, whopwhop!
Kram,
Jenny(Edit: +1 på ovanstående! Visst kommer vi ih
Första långpasset sedan 9 februari, sedan dess har jag besvärats av vadkänningar. Så himla skönt att lunka runt 21,6 km i arla morgonstund. Alldeles stilla, dimmigt och ca +4°C.
Äntligen, whopwhop!
Kram,
Jenny
(Edit: +1 på ovanstående! Visst kommer vi ih
Quote from Funbeat user on 19 April 2014, 13:48Tyngsta passet på länge, men det är ju jättevarmt och vindstilla! Svettades som en sprinkler, toktrötta ben redan från början och allmänt sliten, så jag är nöjd med mina 20km på 2h18 idag.
Tyngsta passet på länge, men det är ju jättevarmt och vindstilla! Svettades som en sprinkler, toktrötta ben redan från början och allmänt sliten, så jag är nöjd med mina 20km på 2h18 idag.
Quote from Funbeat user on 21 April 2014, 11:0510x100 m teknikträning i riktigt geggigt och blött motocrosspår. Såååå geggig efteråt, såååå härligt! Inov-8 X-Talon 160 är fantastiska terrängskor!
Kram,
Jenny
10x100 m teknikträning i riktigt geggigt och blött motocrosspår. Såååå geggig efteråt, såååå härligt! Inov-8 X-Talon 160 är fantastiska terrängskor!
Kram,
Jenny
Quote from Funbeat user on 23 April 2014, 09:29Härligt! Solen ger en massa energi och bra musik gör att man bara flyger fram (12km idag!)
Härligt! Solen ger en massa energi och bra musik gör att man bara flyger fram (12km idag!)
Quote from Funbeat user on 23 April 2014, 18:43Tufft!
Motvind i 16 km och med träningsvärk från gårdagens fantastiskt roligt pass med Team Nordic Trail. Skönt att vara igång med löpningen lite mer på riktigt igen, även om jag fortfarande kör lite försiktigt efter skadan.
Kram,
Jenny
Tufft!
Motvind i 16 km och med träningsvärk från gårdagens fantastiskt roligt pass med Team Nordic Trail. Skönt att vara igång med löpningen lite mer på riktigt igen, även om jag fortfarande kör lite försiktigt efter skadan.
Kram,
Jenny
Quote from Funbeat user on 26 April 2014, 16:31Jag vet inte om jag ska säga att jag kände mig kokt eller stekt på dagens pass - kanske både och.
Slutet av passet skedde under dagens varmaste tid och den delen av passet saknade i princip helt skugga, vilket var rätt dåligt planerat av mig eftersom jag
Jag vet inte om jag ska säga att jag kände mig kokt eller stekt på dagens pass - kanske både och.
Slutet av passet skedde under dagens varmaste tid och den delen av passet saknade i princip helt skugga, vilket var rätt dåligt planerat av mig eftersom jag
Quote from Funbeat user on 26 April 2014, 19:33Jippi!!!! Jag är så himla nöjd och glad! Jag sprang nämligen inte vilse! Helt ny bana, jag har aldrig varit i Kungsängen innan och dit åkte jag för att sedan springa hem, nånstans runt 2 mil skulle det bli om jag inte sprang väldigt vilse.
Och det gjorde
Jippi!!!! Jag är så himla nöjd och glad! Jag sprang nämligen inte vilse! Helt ny bana, jag har aldrig varit i Kungsängen innan och dit åkte jag för att sedan springa hem, nånstans runt 2 mil skulle det bli om jag inte sprang väldigt vilse.
Och det gjorde
Quote from Funbeat user on 27 April 2014, 15:27Morgonpass, startade kl 07:03 i härligt väder och sedan var det sol och stiltje hela 2-mila-rundan. Trevligt sällskap av äkta maken. Det känns lite tungt och trögt, men så får det vara efter 8 veckor med begränsad löpning pga skada... Äntligen igång på ri
Morgonpass, startade kl 07:03 i härligt väder och sedan var det sol och stiltje hela 2-mila-rundan. Trevligt sällskap av äkta maken. Det känns lite tungt och trögt, men så får det vara efter 8 veckor med begränsad löpning pga skada... Äntligen igång på ri