Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningHur kändes dagens pass för dig?
You need to log in to create posts and topics.

7,5 km löpning utan vadkänning! +6°C, klar himmel och stark västlig vind. Tidigare idag +11°C, galet härligt! Ingen vadkänning, men jag tyckte att jag tog det lugnt. Två av de 7,5 km gick på under 5:00 min/km, vilket är snabbt för att vara mig... Hmmm? Sp

Dagens runda var helt underbar, som alla andra rundor varit den här veckan. Hade tänkt köra dubbelpass igår, men när jag skulle ut igår kväll hade jag ont i höger sida höften och ena knät, så jag vända efter ca 1 minut, och var lite orolig för att jag kan

5 km morgonlöpning, tyvärr lätt vadkänning efter 3 km, så nu får vaden vila och sedan blir det lite härlig hundpromenad. Underbart väder, +3°C och således perfekt för korta tights!
Kram,
Jenny

Årets längsta pass. 17,49 km. i asfalt. lagom lugn tempo. 5:05 min/km. Var ganska sliten efteråt men kändes annars bra! Nu ska värma ute bastun och ta några öl! Skål! 🙂

Eftermiddagspass i korta tights och kortärmad t-shirt. Hur underbart är det inte att ha sommarkläderna på? 5 km löpning i princip utan vadkänning, dock en liten svag känsla av att vaden kändes stum och kort sista hundratalet meter.
Kram,
Jenny

Startade efter kl 18 idag, ändå var det alldeles perfekt med korta tights och kortärmad tröja! Njutning! Det blev bara ca 5 km, men alldeles underbart!
Kram,
Jenny

Oj, det var sannerligen hårt av dig att köra i korta tights och t-shirt, Jenny!
Själv hade jag både långtights, långärmad tröja och väst på mig när jag gav mig ut. Det blev en helt underbar runda som började med att jag inte trodde att jag skulle klara av

Patrik,
Om jag hade haft annan plan än 2,5 varv runt kvarteret, då hade jag nog inte vågat så tunna kläder. Det var iofs superskönt, men om det varit en längre tur så hade jag inte chansat! Jag är iofs varmblodig och gillar kyligt/svalt väder och har prob

Härligt!
Perfekt löpväder både igår och idag. 5,35 km hemlöpning igår. Idag var det inplanerat löpstegsanalys, men analytikern ställde in pga sjukdom, så det blev hemlöpning 5,32 km idag. Ingen direkt vadkänning, tjoho! Har börjat använda rumpan igen vid

Transportlöpning del av hemvägen. Kände av vaden något under dagen idag, så trots att jag innan hade planerat att öka sträckan med 2 km så lät jag bli det. Således tredje gången denna vecka jag sprang 5 km hem från jobbet. Underbart väder, +5°C och stråla