Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningHur kändes dagens pass för dig?
You need to log in to create posts and topics.

Dagens pass var helt jävla otroligt! Min sons moster skulle vara barnvakt så att jag skulle kunna ge mig ut på långpass, och innan jag stack sa hon att jag inte behövde stressa hem, varpå jag beslöt mig att bara springa tills benen sa att de inte orkade m

Snäll och diskret löpning för att inte stressa vaden. Två och ett halvt varv runt kvarteret, totalt 5,13 km. Nästan inget motlut alls och lugnt tempo. Slutade innan jag började få vadkänning denna gång, igår var det vid 5,6 km så därför blev det bara 5 km

Åh, lider med dig! Måste vara jobbigt att inte kunna springa som man vill. Men snart nog så blir nog vaden toppenbra och du kan ge dig ut i skogen och tokspringa!

En kärlek!

Tack Patrik, löpning är verkligen kärlek!
Njut nu av din bedrift, känn dig stolt och glad!
Kram,
Jenny

Årets längsta pass i dag. 15,48 km. lugn prat tempo med en kompis. Kändes bra hela sträckan och efteråt. 🙂

Tredje dagen på raken, dock försiktig löpning och minsta möjliga motlut. 5,1 km transportlöpning, dvs sista biten hem. Hade min Sweden Sky Race-jacka eftersom vädret var bistert i morse, lustigt nog var det alldeles underbart väder under löpningen, sol oc

Bästa starten på morgonen! Då jag börjar morgonen med en löparrunda blir dagen ALLTID väldigt lyckad. Jag är på gott humör, pigg och full av energi!! 🙂

Bästa sättet att börja dagen på!

en mil med 4:33 tempo. Härligt Solsken ! Kändes skönt ! 🙂

Busväder, härligt!
Snöfall (blötsnö) och vind, inte mycket till sikt alls genom igensnöade glasögon. Långsamt tempo, men en ökning till 7 km helt utan vadkänning! (L)
Har idag träffat Sophia Sundberg, ultralöpare och löpcoach, som ska hjälpa mig att spri

- 4 C kallt. Två tre kilometers intervaller , en minuts vila mellan. första prick 4:00 Tempo. Andra 3:57 Tempo. Sedan en och halv kilometer ner löpning. Var tungt men nöjd att kunde köra som planerat. 🙂