Quote from Funbeat user on 15 March 2014, 21:26Dagens pass var helt jävla otroligt! Min sons moster skulle vara barnvakt så att jag skulle kunna ge mig ut på långpass, och innan jag stack sa hon att jag inte behövde stressa hem, varpå jag beslöt mig att bara springa tills benen sa att de inte orkade m
Dagens pass var helt jävla otroligt! Min sons moster skulle vara barnvakt så att jag skulle kunna ge mig ut på långpass, och innan jag stack sa hon att jag inte behövde stressa hem, varpå jag beslöt mig att bara springa tills benen sa att de inte orkade m
Quote from Funbeat user on 16 March 2014, 07:23Snäll och diskret löpning för att inte stressa vaden. Två och ett halvt varv runt kvarteret, totalt 5,13 km. Nästan inget motlut alls och lugnt tempo. Slutade innan jag började få vadkänning denna gång, igår var det vid 5,6 km så därför blev det bara 5 km
Snäll och diskret löpning för att inte stressa vaden. Två och ett halvt varv runt kvarteret, totalt 5,13 km. Nästan inget motlut alls och lugnt tempo. Slutade innan jag började få vadkänning denna gång, igår var det vid 5,6 km så därför blev det bara 5 km
Quote from Funbeat user on 16 March 2014, 07:33Åh, lider med dig! Måste vara jobbigt att inte kunna springa som man vill. Men snart nog så blir nog vaden toppenbra och du kan ge dig ut i skogen och tokspringa!
En kärlek!
Åh, lider med dig! Måste vara jobbigt att inte kunna springa som man vill. Men snart nog så blir nog vaden toppenbra och du kan ge dig ut i skogen och tokspringa!
En kärlek!
Quote from Funbeat user on 16 March 2014, 07:37Tack Patrik, löpning är verkligen kärlek!
Njut nu av din bedrift, känn dig stolt och glad!
Kram,
Jenny
Tack Patrik, löpning är verkligen kärlek!
Njut nu av din bedrift, känn dig stolt och glad!
Kram,
Jenny
Quote from Funbeat user on 16 March 2014, 15:10Årets längsta pass i dag. 15,48 km. lugn prat tempo med en kompis. Kändes bra hela sträckan och efteråt. 🙂
Årets längsta pass i dag. 15,48 km. lugn prat tempo med en kompis. Kändes bra hela sträckan och efteråt. 🙂
Quote from Funbeat user on 17 March 2014, 18:08Tredje dagen på raken, dock försiktig löpning och minsta möjliga motlut. 5,1 km transportlöpning, dvs sista biten hem. Hade min Sweden Sky Race-jacka eftersom vädret var bistert i morse, lustigt nog var det alldeles underbart väder under löpningen, sol oc
Tredje dagen på raken, dock försiktig löpning och minsta möjliga motlut. 5,1 km transportlöpning, dvs sista biten hem. Hade min Sweden Sky Race-jacka eftersom vädret var bistert i morse, lustigt nog var det alldeles underbart väder under löpningen, sol oc
Quote from Funbeat user on 19 March 2014, 18:34Bästa starten på morgonen! Då jag börjar morgonen med en löparrunda blir dagen ALLTID väldigt lyckad. Jag är på gott humör, pigg och full av energi!! 🙂
Bästa sättet att börja dagen på!
Bästa starten på morgonen! Då jag börjar morgonen med en löparrunda blir dagen ALLTID väldigt lyckad. Jag är på gott humör, pigg och full av energi!! 🙂
Bästa sättet att börja dagen på!
Quote from Funbeat user on 19 March 2014, 18:46en mil med 4:33 tempo. Härligt Solsken ! Kändes skönt ! 🙂
en mil med 4:33 tempo. Härligt Solsken ! Kändes skönt ! 🙂
Quote from Funbeat user on 19 March 2014, 19:17Busväder, härligt!
Snöfall (blötsnö) och vind, inte mycket till sikt alls genom igensnöade glasögon. Långsamt tempo, men en ökning till 7 km helt utan vadkänning! (L)
Har idag träffat Sophia Sundberg, ultralöpare och löpcoach, som ska hjälpa mig att spri
Busväder, härligt!
Snöfall (blötsnö) och vind, inte mycket till sikt alls genom igensnöade glasögon. Långsamt tempo, men en ökning till 7 km helt utan vadkänning! (L)
Har idag träffat Sophia Sundberg, ultralöpare och löpcoach, som ska hjälpa mig att spri
Quote from Funbeat user on 20 March 2014, 18:46- 4 C kallt. Två tre kilometers intervaller , en minuts vila mellan. första prick 4:00 Tempo. Andra 3:57 Tempo. Sedan en och halv kilometer ner löpning. Var tungt men nöjd att kunde köra som planerat. 🙂
- 4 C kallt. Två tre kilometers intervaller , en minuts vila mellan. första prick 4:00 Tempo. Andra 3:57 Tempo. Sedan en och halv kilometer ner löpning. Var tungt men nöjd att kunde köra som planerat. 🙂