Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningHur kändes dagens pass för dig?
You need to log in to create posts and topics.

Inte lika kul som igår, fick känning i vaden, så jag fick korta ner rundan.
Totalt 3,03 km. Härligt ändå och vädret var underbart!
Har masserat och rullat på foam roller och senare idag blir det styrketräning och excentriska tåhävningar.
Kram,
Jenny

Glada, vita ben som fick lufta sig i vårluften. Transportlöpning hem, sista 4 km, som vid ett tillfälle i förra veckan. Superskönt! Vaden kändes bra under löpturen, dock något öm nu efteråt, så det blir triggerpunktsmassage och löpvila under morgondagen.

Transportlöpning hem i fredags, klockan hade problem med satelliterna, men uppskattar distansen till ca 5,8 km. Kändes finfint, bara ben och härlig medvind.
Inga som helst känningar från vaden.

Idag, lite övermodigt, 13 km löpning. Sprang till/från Valle

Hade en riktigt skön löpupplevelse i lördags. Gick ut med noll förväntningar och tänkte bara springa så länge det kändes skönt och bra.
Var på besök i min gamla hemstad vilket underlättade för en improviserad tur.
Solen sken och jag kände mig glad och pi

Fint väder och bra resultat! Otroligt skönt att våren äntligen är på väg. Grymt motiverad att trappa upp min träning inför sommaren.

Dagens runda var kort sagt magisk! Har varit sjuk sedan i torsdags och idag var första rundan sedan dess, och det gick så jäävla bra! Sprang längre och fortare än jag planerat, vädret var fantastiskt och allt var bara perfekt (trots lite trötta lår och sn

Känner också som Patrik kärlek efter dagens löparpass. (L) Gav mig ut innan frukost, årets första så tidiga morgonlöpning. Ett par grader kallt, klarblå himmel, sol, fåglar som kvittrar och sjön som ligger blank, fötterna sprang som av sig själv och det g

Åh, så glad jag blir att du också hade ett sånt där underbart vårpass, Ewa!

Dagens pass innefattade väldigt sega ben, men léende läppar, vårsol och fågelkvitter! Underbart!

En kärlek!

Riktigt tungt imorse. Känns som att jahg har en förskylning på gång (igen). Rekommenderar att inte ta av jackan ute i solen, trots att det känns så skönt! Att jag aldrig lär mig....

Kärlek i 5,6 km, sedan fick jag återigen vadkänning och fick verkligen springa försiktigt sista biten hem. Totalt 8 km löpning, som förutom ett barfotapass på löpband tidigare i veckan var veckans första. Har alternativtränat genom att cykelpendla till jo