Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningHur kändes dagens pass för dig?
You need to log in to create posts and topics.

Chockerande!
Jag hade inte maken med som fartdämpare, och jag lät bli att titta på klockan under passet. Jag tror att det var min näst snabbaste runda runt Vallentunasjön, 21,7 km. Jag har en gång sprungit en minut snabbare, men det var på bra underlag! I

Snabba intervaller med Team Nordic Trail Stockholm - sjukt roligt! Älskar tisdagspassen med gruppträning tillsammans med likasinnade! Perfekt löparväder för korta tights! Vita ben som luftas...
Kram,
Jenny

Nära härdsmälta! Alldeles för varmt med långa tights, även om det var sommartights. Hualigen! Benen fick springa i eget tempo, eftersom det mest var fråga om att vila efter gårdagens tuffa korta intervaller. Sista 2 km sprang jag med ett tungt bokpaket, d

Underbart långpass i morse, innan regnet och innan vinden tilltog alltför mycket.
Kram,
Jenny

Dagens pass kändes alldeles utmärkt! Det var tungt som fan, gick inte alls så fort som jag ville och blev lite kortare än jag hade tänkt, men faaan vad det kändes bra!

Lite bakgrund: Jag har inte sprungit ett ordentligt pass på ca 17 dagar (då sprang jag

Superskönt!
Har vilat mig i form pga en mindre förkylning, så jag har träningsvilat sedan långpasset i söndags. Underbart att köra igång igen, dock i luuugnt tempo.
Kram,
Jenny

5 km i bästa sällskap, nästan helt utan is och snö. Fast låren var sega.

Rackarns.
Väderprognosen indikerade att det idag skulle vara bra att inviga nya bergsultralöpningsjackan Norröna Bitihorn Dri1. Det bistra vädret uteblev dock i princip så det var en överkvalificerad jacka... Dock ska sägas att den funkade finfint! Fick k

Sprang till jobbet - totalt 6 km från Västberga till Fridhemsplan. Tungt och ansträngt idag - antingen beror det på vädret eller också var det gårdagens cirkelfys som tog mer än jag trodde.. 🙂 Imorgon blir det vilodag och sen långpass på söndag (för då

Igår blev det ett riktigt långpass, som kändes riktigt bra. Idag vila.

Känns lovande inför Ursvik Ultra i april.