Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningHur kändes dagens pass för dig?
You need to log in to create posts and topics.

Sjukt kul och jobbigt pass med Team Nordic Trail Stockholm. Backintervaller i pyramidform med 5 upphopp för samtliga + att fortsätta med upphopp till alla vara klara med varje pyramidsteg. Många upphopp blev det och lungorna var på väg ut ur kroppen varje

Transportlöpning hem med tuuunga ben, måhända beroende på backträningen härom dagen? Inov-8 Oroc 280 var nog lite onödigt, vanliga löparskorna hade nog funkat bra idag. Felval man gör ibland... Skönt trots de tunga benen, skönt att slippa bussen!
Kram,
Je

Körde ett spår som jag inte kört sedan i höstas i stort sett. Backarna har blivit mindre!

Fortsatt tunga ben. Barmark i stort sett hela vägen idag, så New Balance 890v3 var rätt val. Bra väder, och kom i väg ovanligt tidigt, skönt! I morgon blir det löpvila.
Kram,
Jenny

Lugnt och fint långpass på 21,7 km tillsammans med maken. Snålblåst och -3,5°C, vilket kändes riktigt kallt på bortsidan av Vallentunasjön. Hemvägen hade vi vinden i ryggen, skönt! Bra väghållning, i princip barmark på de flesta ställen.
Kram,
Jenny

Modifierade Olgaintervaller med tuffa gruppen med Team Nordic Trail Stockholm. Tid istället för distans. Först en intervall i mjölksyrafart, sedan en intervall under mjölksyratempo som skulle var 10 sek längre. Tre omgångar av: 90-100 + 60-70 + 45-55 + 30

Har haft en riktig skitdag, så dagens transportlöpning var precis jag behövde för att rensa ur det ur systemet. Skönt, trots vindbyar på 8-12 m/s i ostlig riktning, och -5°C. Vinden mestadels snett bakifrån, men rackarns vad det kändes i ansiktet när det

Vädret lockade inte alls men det blev 5 km i bästa sällskap, bra med pepp 😀

16 km hemlöpning i mycket bättre väder än väntat. Snöfall hela tiden, några minusgrader och sidvind, men betydligt svagare vind än förutspått. Riktigt behagligt, dock lite tungt underlag pga snön.
Kram,
Jenny

Löpningens dag-löpning, på min vilodag, så en kortis bara. Rätt ut i skogen, sprang vilse, men vad gör det i 15 cm snö? Härligt!
VJ Bold Black har supergrepp, underbara!
Kram,
Jenny