Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningHur kändes dagens pass för dig?
You need to log in to create posts and topics.

Långpass tillsammans med maken. Kände av vänster vadmuskel igår eftermiddag, så passet gick ovanligt lugnt. Kände av vaden, både stramhet och ömhet, så det var skönt med långpasskorna med lite högre drop.
Kram,
Jenny

Pga vadkänningarna i söndags har jag sysslat med aktiv vila och vadmuskelrehab sedan dess. Idag var första löppasset, vilket blev långsamma 16 km hem från jobbet, med långpasskorna med 9 mm drop. Inga känningar av smärta/ömhet, men nu efteråt känns vaden

Vaknade med snö utanför fönstret - härligt! Dags för invigning av nya Inov-8 Oroc 280! Eftersom vänster vad strulat lite så fick försiktighetsprincipen råda - kort och långsamt pass. Underbart skönt! Efter ungefär en km lyckades jag hitta en vattenpöl som

3.5 timmar cykeltid med MTB i skog, stig och massa snö... Skitkul!

Kändes som att jag skulle skita ner mig. Men det gjorde jag inte. Magen var inte riktigt med på noterna.

3 km på snöigt underlag, skönt att komma ut mellan nattpassen 🙂

Maratontävling som träningspass (Stockholm Stadion Maraton). Siktade på under 4 timmar och kom under med bara 14 sekunder tillgodo. Sitter just nu och lyssnar på Mastodon (Blood mountain) och sippar på en pilsner. Känner mig så himla nöjd. (H)

Grattis Kenneth E!
Alltid kul att klara ett mål! Väl värt att fira, tycker jag!

Ett lugnt pass idag, endast andra gången med nya Inov-8 Oroc 280. Valde bort långpass pga vaden och nya skor, tänkte att det annars kunde vara en perfekt kombination för förv

Blåsigt med snöfall, kallt utan handskar.
Blev inte så långt pga glömda handskar och smärta (pga halkan?) i utsidan av vaden, men skönt i medvinden och den efterföljande bastun 🙂

6,66 km. -15 C Kallt. Nordligt vind var kallt men annars bra. Kändes bra efter några dagars uppehåll ! 🙂