Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningHur kändes dagens pass för dig?
You need to log in to create posts and topics.

16 km härlig transportlöpning hem från jobbet. Underbart väder! Lätta fötter, tack vare New Balance 1600! Att man kan ha sådana på fötterna 30 december, det känns härligt! Passerade just 270 sprungna mil i år, blir nog en mil till i morgon, men där drar j

Årets sista löppass, 13 km. Väntade in ljuset, men även regnet... Nåväl, vad gör väl lite regn under ett löppass?
Idag blir det god mat, gott vin och champagne, så i morgon blir löprundan kortare än idag...

Kram och Gott Nytt År allihopa!
/ Jenny

Årets sista löparpass blev en höjdare. 🙂 Någon plusgrad, uppehållsväder t om sol i början av rundan och ett par goa insprugna skor att lufsa runt i. Kan man fira nyår med ett gott samvete nu? 😉 YEES!

Ett kort pass på årets första dag, 6,68 km. Med tanke på det blev några glas alkoholhaltiga drycker igår och det ökar risken för skador, så tog jag det lugnt och försiktigt idag. En skön start på nya året!
Kram,
Jenny

Mysig inledning på året, 10km i nästansol och lagom kyla. Det gick så bra att jag är sugen på att ge mig ut imorgon igen!

Sjukt frusna lår och lite väl kallt i luften men annars var det en finfin start på det nya året 🙂

Transportlöpning hem från jobbet, 16 km i perfekt väder! Underbart att kunna använda "racing" skorna, New Balance 1600.
Kram,
Jenny

Fick till ett härligt "full fräs"-pass, kändes skönt att brassa på lite. Man mår rätt bra när man stannar efter att ha sprungit med hjärtat i munnen och andan i halsen i flera kilometer! 😀

Skönt snabbpass på 7,5 km i 5.20-tempo (snabbt för att vara mig).
Jobbigt i motvinden på tillbakavägen, men jag bet ihop och sprang på, grymt skönt 🙂

Extremt jobbigt. Jag trodde jag var smart som käkade lunch precis innan passet, men si det tyckte systemet inte alls om. Det gör vi inte om.