Quote from Funbeat user on 7 December 2013, 15:40Kunde inte hålla mig inne idag, och eftersom underlaget här i Vallentuna kändes okänt inför morgondagens långpass, så tog jag tillfället i akt att köra ett pass i tre akter; 2 km med New Balance 890v3, 2 km med Inov-8 Trailroc 236 och 2 km med Dynafit Fel
Kunde inte hålla mig inne idag, och eftersom underlaget här i Vallentuna kändes okänt inför morgondagens långpass, så tog jag tillfället i akt att köra ett pass i tre akter; 2 km med New Balance 890v3, 2 km med Inov-8 Trailroc 236 och 2 km med Dynafit Fel
Quote from Funbeat user on 8 December 2013, 11:52Underbart vackert! Soluppgång och -9°C. Helt underbart långpass runt Vallentunasjön, så när som på att mina löparhandskar var på tok för kalla och för att förhindra förfrysningsskada på vänster hand fick jag ta extratröjan och linda in underarm och hand!
Underbart vackert! Soluppgång och -9°C. Helt underbart långpass runt Vallentunasjön, så när som på att mina löparhandskar var på tok för kalla och för att förhindra förfrysningsskada på vänster hand fick jag ta extratröjan och linda in underarm och hand!
Quote from Funbeat user on 9 December 2013, 19:5416 underbara km hem från jobbet! Perfekt löpväder, helt enkelt underbart!
Glömde tejpa hälarna, så skavsår nu efter passet... Hoppas på att mina nya
Inov-8 Oroc 280 levereras snart...
Kram,
Jenny
16 underbara km hem från jobbet! Perfekt löpväder, helt enkelt underbart!
Glömde tejpa hälarna, så skavsår nu efter passet... Hoppas på att mina nya
Inov-8 Oroc 280 levereras snart...
Kram,
Jenny
Quote from Funbeat user on 10 December 2013, 10:12Grattis på Oroc, jag finner dom helt fantastiska!
Grattis på Oroc, jag finner dom helt fantastiska!
Quote from Funbeat user on 10 December 2013, 20:23En timme friskvårdsyoga på jobbet, härligt!
Efter det raka spåret iväg till träningen med Team Nordic Trail. Tejpade hälarna och hoppades kunna köra med mina Inov-8 Oroc 280, men icke. Fick låna ett par Salomon Snowcross i en alldeles för stor storlek, me
En timme friskvårdsyoga på jobbet, härligt!
Efter det raka spåret iväg till träningen med Team Nordic Trail. Tejpade hälarna och hoppades kunna köra med mina Inov-8 Oroc 280, men icke. Fick låna ett par Salomon Snowcross i en alldeles för stor storlek, me
Quote from Funbeat user on 15 December 2013, 11:3522 km morgonlöpning med start i mörker. Belönades med en fantastiskt vacker soluppgång och klarblå himmel. Vindstilla i början, sedan 10 km löpning i skogen, och så medvind hem sista 7 km. Härligt löparväder, dock blankis bitvis!
Kram,
Jenny
22 km morgonlöpning med start i mörker. Belönades med en fantastiskt vacker soluppgång och klarblå himmel. Vindstilla i början, sedan 10 km löpning i skogen, och så medvind hem sista 7 km. Härligt löparväder, dock blankis bitvis!
Kram,
Jenny
Quote from Funbeat user on 18 December 2013, 21:41Avstod gårdagens backintervaller med Team Nordic Trail Stockholm pga infektionskänsla. Fick en härlig natts sömn och kände mig bättre idag.
Valde att testa en liten löptur, i sakta mak och med bra möjligheter att avbryta, eftersom hela sträckan i princi
Avstod gårdagens backintervaller med Team Nordic Trail Stockholm pga infektionskänsla. Fick en härlig natts sömn och kände mig bättre idag.
Valde att testa en liten löptur, i sakta mak och med bra möjligheter att avbryta, eftersom hela sträckan i princi
Quote from Funbeat user on 20 December 2013, 18:51Lugn och skön hemlöpning från jobbet. Sprang inte hem, utan sprang via Vallentuna Centrum för att hämta ut ett paket med mina nya Inov-8 Oroc 280. Det blev sedan för otympligt för att springa hem, så det blev promenad sista biten. Härligt väder, underbar
Lugn och skön hemlöpning från jobbet. Sprang inte hem, utan sprang via Vallentuna Centrum för att hämta ut ett paket med mina nya Inov-8 Oroc 280. Det blev sedan för otympligt för att springa hem, så det blev promenad sista biten. Härligt väder, underbar
Quote from Funbeat user on 21 December 2013, 10:58Ett kort pass tillsammans med yngste sonen (22 år). Han har haft lite ont i en fot sedan förra löppasset (2x12 km) och jag ville bromsa hans tempo lite... Två varv runt kvarteret med skobyte för hans del efter första varvet. Fortsatt känning, så det blir
Ett kort pass tillsammans med yngste sonen (22 år). Han har haft lite ont i en fot sedan förra löppasset (2x12 km) och jag ville bromsa hans tempo lite... Två varv runt kvarteret med skobyte för hans del efter första varvet. Fortsatt känning, så det blir
Quote from Funbeat user on 22 December 2013, 13:2522 km morgonpass. Startade i rejält regn och motvind, men efter ca 30 minuter upphörde regnet. Blött och tungt i motionsspåret, men härlig medvind sista 7 km. Saknar snön men är trots allt rätt nöjd med +5°C, det är rätt skönt att slippa pälsa på sig och
22 km morgonpass. Startade i rejält regn och motvind, men efter ca 30 minuter upphörde regnet. Blött och tungt i motionsspåret, men härlig medvind sista 7 km. Saknar snön men är trots allt rätt nöjd med +5°C, det är rätt skönt att slippa pälsa på sig och