Quote from Funbeat user on 1 December 2013, 12:05Drygt 21 km morgonlöpning, perfekt väder och perfekta kläder. Sällskap av maken, livsnjutning!
Kram,
Jenny
Drygt 21 km morgonlöpning, perfekt väder och perfekta kläder. Sällskap av maken, livsnjutning!
Kram,
Jenny
Quote from Funbeat user on 1 December 2013, 15:24Oväntat bra - det va skönt att plåga sig lite.. 16,5km i 5min/km tempo kändes bra i ganska kuperad terräng. Gött att vara tillbaka efter 2v tuff förkylning
Oväntat bra - det va skönt att plåga sig lite.. 16,5km i 5min/km tempo kändes bra i ganska kuperad terräng. Gött att vara tillbaka efter 2v tuff förkylning
Quote from Funbeat user on 1 December 2013, 16:46HEMSKT 🙂 Tunga ben runt Ursvik. Nån positivt är iaf att jag gillar dom nya skorna!
HEMSKT 🙂 Tunga ben runt Ursvik. Nån positivt är iaf att jag gillar dom nya skorna!
Quote from Funbeat user on 3 December 2013, 21:04Så fantastiskt jobbigt och roligt på samma gång! Fartlek med Team Nordic Trail i Lill-Jansskogen. Rackarns backig elljusslinga och låååånga delar som skulle köras i 80-90% av maxpuls och altid i uppförsbackar! Johan Lantz visste vad han gjorde när han pla
Så fantastiskt jobbigt och roligt på samma gång! Fartlek med Team Nordic Trail i Lill-Jansskogen. Rackarns backig elljusslinga och låååånga delar som skulle köras i 80-90% av maxpuls och altid i uppförsbackar! Johan Lantz visste vad han gjorde när han pla
Quote from Funbeat user on 3 December 2013, 22:29kort jogging i långfärdstempo. kändes riktigt bra, kom liksom in i "lunket" för första gången på länge. härligt.
kort jogging i långfärdstempo. kändes riktigt bra, kom liksom in i "lunket" för första gången på länge. härligt.
Quote from Funbeat user on 4 December 2013, 20:12Så mycket jobbigare och mer spänt än planerat! Planen var ett lugnt återhämtningspass, men redan efter sisådär 100 m förstod jag att det skulle bli annat. Det var blankis! I princip blankis på trottoarer och gång/cykelvägar i 16 km. Otroligt så mycket skr
Så mycket jobbigare och mer spänt än planerat! Planen var ett lugnt återhämtningspass, men redan efter sisådär 100 m förstod jag att det skulle bli annat. Det var blankis! I princip blankis på trottoarer och gång/cykelvägar i 16 km. Otroligt så mycket skr
Quote from Jonny Persson on 4 December 2013, 20:14Hade temperaturen varit perfekt hade isbildningen varit omöjlig. 😉
Hade temperaturen varit perfekt hade isbildningen varit omöjlig. 😉
Quote from Funbeat user on 4 December 2013, 20:17Mackan, jag tror att din och min kropp gillar lite olika temperaturer... (H)
Min föredrar kyla framför värme. (L)
Fast jag föredrar förstås snö framför blankis, så underlaget hade kunnat vara bättre!
Kram,
Jenny
Mackan, jag tror att din och min kropp gillar lite olika temperaturer... (H)
Min föredrar kyla framför värme. (L)
Fast jag föredrar förstås snö framför blankis, så underlaget hade kunnat vara bättre!
Kram,
Jenny
Quote from Funbeat user on 6 December 2013, 20:31Härligt bistert och blåsigt!
Ibland är det bara så skönt att få ge sig ut och springa trots att andra tycker att vädret är dåligt. Transportlöpning hem med 16 km motvind, snöfall och mörker. Kom på efter ca 10 km att jag såg bättre om jag skrapade bort s
Härligt bistert och blåsigt!
Ibland är det bara så skönt att få ge sig ut och springa trots att andra tycker att vädret är dåligt. Transportlöpning hem med 16 km motvind, snöfall och mörker. Kom på efter ca 10 km att jag såg bättre om jag skrapade bort s
Quote from Funbeat user on 6 December 2013, 21:33Håller med Jenny om att det kan kännas riktigt härligt när vädret känns på riktigt. Jag känner mig extra hurtig när jag ändå tar mig ut, och känner att jag lever på riktigt. Idag med trevligt sällskap som bonus.
BILD:www.joppcartoons.com/Funbeat/w3.jpg
Håller med Jenny om att det kan kännas riktigt härligt när vädret känns på riktigt. Jag känner mig extra hurtig när jag ändå tar mig ut, och känner att jag lever på riktigt. Idag med trevligt sällskap som bonus.
BILD:www.joppcartoons.com/Funbeat/w3.jpg