Quote from Funbeat user on 2 November 2013, 16:57Igår kväll var det Team Nordic Trail Horror Night, fun run med glada, utklädda löpare! Superkul! Vi fick välja mellan reflexbana 5 eller 10 km. Jag var utklädd till en Lucia som grävt sig upp ur graven, så jag aprang med Luciakrona... Inte bästa typens pa
Igår kväll var det Team Nordic Trail Horror Night, fun run med glada, utklädda löpare! Superkul! Vi fick välja mellan reflexbana 5 eller 10 km. Jag var utklädd till en Lucia som grävt sig upp ur graven, så jag aprang med Luciakrona... Inte bästa typens pa
Quote from Funbeat user on 3 November 2013, 10:34jätteskön runda i grådiset 7 km i jämn fart ... ökade som vanligt lite sista 1500 metrarna...
skönt att åter vara skadefri och någotsånär tillbaka i form...
jätteskön runda i grådiset 7 km i jämn fart ... ökade som vanligt lite sista 1500 metrarna...
skönt att åter vara skadefri och någotsånär tillbaka i form...
Quote from Funbeat user on 3 November 2013, 11:16Ett underbart morgonpass på ca 10 km. Körde fem st backintervaller också. Knappt +1,5°C när jag startade, även idag valde jag korta tights, dock idag en kortärmad funktionströja under en långärmad funktionströja. Superskönt och precis lagom. Lite disig mo
Ett underbart morgonpass på ca 10 km. Körde fem st backintervaller också. Knappt +1,5°C när jag startade, även idag valde jag korta tights, dock idag en kortärmad funktionströja under en långärmad funktionströja. Superskönt och precis lagom. Lite disig mo
Quote from Funbeat user on 3 November 2013, 15:22Det blev styrketräning inne med uppvärming och nedvarvning , när jag stretchade efteråt kom regnet. Skön känsla i kroppen 🙂
Det blev styrketräning inne med uppvärming och nedvarvning , när jag stretchade efteråt kom regnet. Skön känsla i kroppen 🙂
Quote from Funbeat user on 5 November 2013, 19:51Grymt roligt och jobbigt pass med Team Nordic Trail Stockholm. Intervaller, 10x20 sek i full kareta. Kommer att kännas i kroppen de närmaste dagarna...
Kram,
Jenny
Grymt roligt och jobbigt pass med Team Nordic Trail Stockholm. Intervaller, 10x20 sek i full kareta. Kommer att kännas i kroppen de närmaste dagarna...
Kram,
Jenny
Quote from Funbeat user on 6 November 2013, 20:45Skönt, lugnt pass idag. Hemlöpning från jobbet, 16 km.
Superskönt väder, +4°C, lätt duggregn/dis och vindstilla. Lagom för kortbent men tunn långärmad funktionströja. Superskönt!
Kram,
Jenny
Skönt, lugnt pass idag. Hemlöpning från jobbet, 16 km.
Superskönt väder, +4°C, lätt duggregn/dis och vindstilla. Lagom för kortbent men tunn långärmad funktionströja. Superskönt!
Kram,
Jenny
Quote from Funbeat user on 8 November 2013, 19:25Lugnt och skönt transportpass hem från jobbet. Otroligt milt och skönt väder för att vara i november! Korta tights och långärmad, tunn funktionströja...
Riktigt lugnt och skönt tempo, drar ner lite inför löpresan till Grand Kanaria om en vecka.
Kram,
Jenn
Lugnt och skönt transportpass hem från jobbet. Otroligt milt och skönt väder för att vara i november! Korta tights och långärmad, tunn funktionströja...
Riktigt lugnt och skönt tempo, drar ner lite inför löpresan till Grand Kanaria om en vecka.
Kram,
Jenn
Quote from Fredrik Olsson on 8 November 2013, 21:33Dagens pass i ett par löpardojor blev mitt första på ca 25 år. 6,6 km blandat jogg/promenad. 😀
Det kändes på ett sätt lite läskigt. Konditionen finns där, men löpning är så annorlunda mot cykling som jag normalt utövar, att det trots hyfsad kondition in
Dagens pass i ett par löpardojor blev mitt första på ca 25 år. 6,6 km blandat jogg/promenad. 😀
Det kändes på ett sätt lite läskigt. Konditionen finns där, men löpning är så annorlunda mot cykling som jag normalt utövar, att det trots hyfsad kondition in
Quote from Funbeat user on 10 November 2013, 17:20Härligt att du är igång igen, Stefan S!
Ett kort men härligt pass med ny utrustning idag. Har skaffat ett par Inov-8 Trailroc 236 och Black Diamond Ultra Distance-stavar inför Gran Canaria-resan om en vecka. Sprang rätt ut i spenaten och försökte hitta n
Härligt att du är igång igen, Stefan S!
Ett kort men härligt pass med ny utrustning idag. Har skaffat ett par Inov-8 Trailroc 236 och Black Diamond Ultra Distance-stavar inför Gran Canaria-resan om en vecka. Sprang rätt ut i spenaten och försökte hitta n
Quote from Funbeat user on 12 November 2013, 12:27Sol igår och jag sov gott efter nattarbete, fick info om att det skulle vara busväder idag och det regnade på när jag åt frukost. Jag tänkte att det får bli ett sånt där pannbensförtjockarpass och motiverade mig själv med hur skönt det skulle kännas efter
Sol igår och jag sov gott efter nattarbete, fick info om att det skulle vara busväder idag och det regnade på när jag åt frukost. Jag tänkte att det får bli ett sånt där pannbensförtjockarpass och motiverade mig själv med hur skönt det skulle kännas efter